.

.
.

15 Kasım 2011 Salı

YAĞMUR YAĞIYOR

Yağmur yağıyor...


Apartmana taşındığımız gün dikilen, şimdi 3.kattaki balkonumuza dalları uzanan çınarın yapraklarına yağmur yağıyor...


Çınara komşuluk eden selvinin dallarına yağmur yağıyor...


Çamaşır ipinde unutulmuş boynu bükük iki mandalın üstüne yağmur yağıyor...


Almanyalı komşunun gözünden sakındığı portakallarına yağmur yağıyor...


Mavi şemsiyeli adamın açıkta kalmış pet şişelerine yağmur yağıyor...


Elektrik tellerine konmaya çalışan kumrunun, dedikoducu berberin saçak altına sığınan kedinin üstüne yağmur yağıyor...


Yağmura rağmen oynamakta ısrarlı çocukların aldırmazlıklarına yağmur yağıyor...


Ve yağmurlu havaların CD'si "Mahur" dönerken battaniye ve kitap eşliğinde kedi olma zamanı geldi de geçiyor...

22 yorum:

  1. bir yağmur yağışı da bu kadar mı güzel tasvir edilir :)

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam o boynu bükük mandallara. Yağmurmu bükmüş boyunlarını yoksa o mahur saz semaisimi?

    YanıtlaSil
  3. Bazen ruhuma yağmur yağıyor....

    YanıtlaSil
  4. Gördüğüm en güzel yağmur bu...
    Varolun, var olun...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bende mahur dinleyip yağmuru izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bittim ben bu anlatıma,
    Mandallı fotoya,
    Yağmura.
    Ama en çok da şu son fotoya,galiba benim battaniyeyi kapmışsınız:)))aynısı bende var,ben örmüştüm,gittim baktım yerinde mi diye;)))

    YanıtlaSil
  7. Tüm bu yorumlardan daha hararetlisini ben yapacaktım emin ol. Önce Mahurumu da çalayım derken Antalya'daki arkadaşım aradı. Bebeği görmeğe gelecektim 13 günlük bebek ameliyat oldu.
    Her neyse Mahur çalmakta ama yorum hanen benim kullanacağım övgü kelimeleriyle dolmuş taşmış. Ben de
    süpper olmuş demekle yetineyim. Canevimden vurdun hem resimlerle hem de tasvir edişindeki içten coşku ile.
    Hissediliyor biliyor musun...

    YanıtlaSil
  8. nasil bir anlatimdir bu buraya geldigimden beri ilk defa disarisi soguk ve yagmurluyken iceride battaniyeyle sarmas dolas olmayi ozledim :))

    YanıtlaSil
  9. çok güzel kareler... içimi ıslattı:)
    bu arada kabak tarifini kaçırmışım şimdi fark ettim, nefis görünüyor. Sebze sorunumuza çare olabilir kanımca. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. sevgili leylak dalı,
    burada bir hırsız var:) yandaki kitap listelerimi word dosyası olarak "Leylak dalının kitapları" adı ile bilgisayara kaydettim. teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Yeliz,
    Böyle hırsızlığa can kurban. Keşke aynı şehirde yaşasak da kitapları okuman için ödünç verebilsem sana. Oradaki kitapların beni hayal kırıklığına uğratan bir-ikisi dışında hepsini severek okudum, öneririm yani.
    Bugün güneş çıktı, İzmir'de öyledir sanırım, için ışıldasın:))

    YanıtlaSil
  12. A-H,
    Valla ben Antalya'nın tipik yağmurunu hiiiç sevmem, deli gibi yağar, sizin ordakinin az eksiği:) Aslında yağmuru da pek sevmem zaten ama dün öyle kibar kibar yağdı ki sevesim geldi:)) Haydi dedim bu ender şefkat anını ölümsüzleştireyim:)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. Asucum,
    Sen de olmasan...
    Çok sağol canım benim. antalya fikrinden cayıldı mı şimdi yani?

    YanıtlaSil
  14. Bir deli sevda,
    Neden olmasın, gerçekleştirmesi çok kolay:)

    YanıtlaSil
  15. Baykuş Gözüyle,
    Sen benim sanıyorsun ama esasında o battaniye senin, hokus pokusla bize uçtu:)))
    Onu annem örmüştü bana, böyle 1-2 tane daha var şöyle üstüne çekivermek için pek güzel oluyor değil mi?
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. Ecehan,
    Siz de sağolun varolun...

    YanıtlaSil
  17. Minik,
    O ara ara hepimize oluyor...

    YanıtlaSil
  18. Hüznün Tadı,
    İkisi de değil, orada unutulduklarına küsmüşler:))

    YanıtlaSil
  19. Fundacan,
    Sağolasın canım benim:)

    YanıtlaSil
  20. Burası da acayip yağmurlu ve soğuk. Dışarıları keyifli ev içleri karanlık. Üzerimde bir tembellik. Yine de hafta sonu kitap fuarına gideceğim.

    Kalan'ı bitirdin mi yoksa?

    YanıtlaSil
  21. Kunecim,
    Burada yağmur bitti, hava güneşli bugün, sen bir ara Antalya kaçamağı yap (nasılsa soyadın da uygun). Tembellik bende de mevcuttu verdiğim kiloları alma korkusuyla bu sabah uzun bir yürüyüş yaptım. Fuara gelmeyi çok isterdim kader utansın:)
    Kalan'ı bugün bitiririm az kaldı, çok beğendim...

    YanıtlaSil
  22. çınar yapraklarının güzelliği , sonbaharı çekilir kılıyor..

    her akşam battaniyenin altında üçümüz kedi olup sıcak sıcak oturuyoruz. Melisam ihtiyac duyuyor :) biraz tv izleyip dattiş pattiş :) ( benim ya da annemin dilinde yatma zamanı)

    YanıtlaSil