.

.
.

23 Kasım 2011 Çarşamba

BOŞ ZAMANDA HOŞ ZAMAN

 
Koskoca Salı gününde yapılanlar:

-Geceden serilmiş çamaşırları ipten alıp katlamak
-Tek bir lavaboyu ovmak
-Bulaşık makinesini boşaltıp mutfak tezgahını toparlamak
-Bilgisayarda "Slingo Quest Amazon" oynamak, tekrar oynamak, tekrar oynamak
-"Hoş Geldin" isimli Macar bir yazara ait romanın 100 sayfasını okuduktan sonra sıkılıp bırakmak
-Bilgisayarda bu defa "Angry Birds" oynamak, üç gündür uğraştıran 3.etap 15.leveli nihayet geçmek. Kuşları fırlatırken onlarla birlikte "Hulliiiiiiiiii" diye bağırmak
-Günün tek işe yarar faaliyetini gerçekleştirip fotoğrafta görülen "Kabak Çorbası"nı pişirmek
-Gültekin Emre'nin "Yitik Kent Ankara" isimli kitabına başlamak
-Akşam bilgisayar başında "Öyle Bir Geçer Zaman ki"nin TV'den gelen sesini dinlerken Deep Purple'den "Lalena"ya denk gelmek, sevinmek
-Bu kadar...

Buna itinayla koca bir günü "piç etmek" denir. Affınıza sığınırım, son seyrettiğim film ağzımı bozdu:)

12 yorum:

  1. Püfff saat 01.40 ama hala blogrollda bu yazı güncellenmemiş. taktım kafaya çözecem ben bu işi.

    YanıtlaSil
  2. Senin gün içinde yaptıklarına ama en çok yazı başlıklarına bayılıyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Seni okumak neden ben de Lustral etkisi yapıyor ki :)

    YanıtlaSil
  4. Hiçd de boş değil işte. Pişirdiğin çorba başladığın kitap yeter.

    YanıtlaSil
  5. Son zamanlarda yarıda bıraktıkların çok mu oldu bana mı öyle geldi:-)

    YanıtlaSil
  6. teyzem öğretmişti, kabak çorbasını.
    kabak oyulduktan sonra içleriyle pişiriyoruz. çorbaya irmik ve hafif sarmısak tozu. hatırladığım bunlar

    YanıtlaSil
  7. Zeynep.
    Sizin tarif daha değişikmiş, benimki hayli basit birşey ama lezzetli oldu.

    YanıtlaSil
  8. Kune,
    Evet, "Kalan" ve "Sinek Isırıklarının Müellifi"nden sonra elime aldığım herşey tatsız geldi. Zemberekkuşunu bile bitiremedim hala ara verince. Nazar mı değdi ne:))

    YanıtlaSil
  9. Hüznün Tadı,
    Sağol canım ya, sen gazla bari de moralim düzelsin:))

    YanıtlaSil
  10. Funda,
    Ay sevindim valla gerçekten öyleyse...

    YanıtlaSil
  11. Sis,
    Çok ilginçtir ki bugün anında güncellendi, yazı kısaydı ondan mı acaba?

    YanıtlaSil