.

.
.

29 Kasım 2011 Salı

SALI SALLANIRMIŞ


Sabahleyin temizlik yapmak ve yan gelip kitap okumak şeklinde bir ikilemle karşı karşıya bıraktım kendimi. Gönlüm "b" şıkkından yana olsa da aklım "a" şıkkında diretti ve kuzu kuzu aklıma boyun eğdim. Elektrik süpürgesi, vileda, toz bezi üçlüsüyle geçirdiğim pek de keyifli olmayan saatlerden sonra kitap okumaya niyetlenmiştim ama Victoria devrinde gezinmektense kollarını açmış, davetkar bir şekilde bekleyen güneşli kanapenin sıcak kucağına bırakıverdim kendimi. Jet hızıyla uykuya geçmişim. Lakin aynı hızla uyandığımı da belirteyim, yatarken göz attığım kol saatim şahidimdir. Toplam 5 dakika bile sürmeyen uyku seansıma bir de rüya dahil etmeyi başardığım için kendimi ne kadar kutlasam yeridir. Üstelik öyle sıradan, alçakgönüllü bir rüya da değil. "Mor Menekşeler" dizisinin ekibine katılmış rol kesip duruyordum. "Allah hayırlar halgeylesin, aklın Osman fikrin Osman" derdi anneannem sağ olsaydı. Benim bu saatten sonra artist olmak gibi bir niyetim yok ama anneannem bu tür hafifliklere pek gelemezdi, her ne kadar "teatora"dan ve benzeri seyirliklerden müthiş zevk alan bir sefa insanı olsa da. Hocanın dediğini yap yaptığını yapma hesabı. Neyse ben "Mor Menekşeler" soslu 5 dakikalık uykumdan uyandıktan sonra bari film izleyeyim dedim. "Another Year"ı açıp geçtim başına. Ne kadar problemli, çok konuşan insan varsa doluşmuş filme, yarısına kadar zor sabredip teneffüse çıktım. Şimdi elimde ayvalı ıhlamurum blog aracılığıyla sizlerle hasbıhal ediyorum. Bir yandan da Tanini'nin "Dokunuşlar" CD'sini dinliyorum. Şu anda Reşat Aysu bestesi "Kürdilihicazkâr Saz Semaisi" çalıyor. Dinlemek ister misiniz? O zaman siz bir TIK lütfen, ben de filmime döneyim.

10 yorum:

  1. anah o filmi ben beğenmiştim yv...Du bakem yoksa aynı filmden söz etmiyormuyuz...
    O guşlar nası guşlar öle ...
    Öptüm bacıkuş. Bu günlerde pek efkarlı bacıkuşundan selam sepet

    YanıtlaSil
  2. Çok konuştukları için sıkıldım bacıkuş ama şimdi yavaştan hoşuma gitmeye başladı, özellikler oyuncular çok başarılı.
    O guşlar bacıkuş olmayan cinsten tombul guşlar:)
    Efkarını severim ve de öperim...

    YanıtlaSil
  3. ayy o 5 dakikalık uyku kadar tatlı şey yoktur herhalde...

    YanıtlaSil
  4. uğraştığım sevimsiz bir işten dolayı canım sıkılmıştı, senin bloguna uğramak istedim. şarkıyı dinliyorum, içim rahatladı.

    sorum var: geleneksel yılbaşı kart atma etkinliğini kaçırmadım di mi? geçtiğimiz yıl geç kalmıştım, bu yıl kalmak istemem...


    öptüm!!

    YanıtlaSil
  5. Ececim,
    Sıkma canını, kıyamam sana...
    Geleneksel etkinliğimizin ilanını 1 Aralık itibarıyla blogumda yayınlayacağım. Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın:))

    Ben de öptüm!!

    YanıtlaSil
  6. Judy,
    Değil mi ya, 15 saatlik uykuya bedel oluyor bana:))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Leylak Dali ne zamandir soracagim unutuyorum, yokmu bu sene yilbasi karti etkinligi?
    Aralik geldi gec kalmayalim :))

    YanıtlaSil
  8. A-H,
    Yolda canım, geliyor kurallar, yarın bu sinemalarda:))

    YanıtlaSil
  9. yani filmi önermiyorsunuz öyle mi

    YanıtlaSil
  10. Zeynepcim,
    Filmin tamamını izleyince fikrim değişti, öneririm oldukça iyi bir filmdi...

    YanıtlaSil