.

.
.

1 Kasım 2011 Salı

1.11.11


Kasım geldi
Kasımpatıyla geldi

18 yorum:

  1. Çiçekler çok güzel, bugün evlilik yıldönümüm ben üstüme aldım bu çiçekleri:):)

    YanıtlaSil
  2. kasımpatları tazecikmiş,çok güzeller.hayattaki güzel şeyleri hatırlatıyorsun ya, o yüzden seviyorum seni.evet kasımpatı mevsimi geldi sahi,ben unutmuşum. :))

    YanıtlaSil
  3. Kasımpatı kokusu bana çocukluğumu hatırlatır hep.

    YanıtlaSil
  4. amanııııın sen yazınca fark ettim iyi mi :) o ne güzel bir 11111111 ler başlangıcı daim olsun hep Leylakım :)

    YanıtlaSil
  5. Baykuş Gözüyle,
    Sanırım Kasım senin için ayrı bir anlam taşıyor değil mi? Hani bu dünyaya gözünü açtığın ay olarak falan:)) O zaman iyi ki gelmiş, oh!..
    :)))

    YanıtlaSil
  6. Fundacım,
    İnşallah canım inşallah, bitsin artık bu tatsız günler, Kasım güzellikler getirsin herkese.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Ecehan,
    Değil mi? Hangi çiçek harika değil ki zaten:))

    YanıtlaSil
  8. Vladimir;
    Bana da 10 Kasımları. Atatürk gerçekten sever miydi acaba kasımpatlarını? Bir yerde okumuştum, yazar krizantemin ne olduğunu hep merak edermiş, kasımpatı olduğunu öğrenince şöyle bir saptaması olmuş: krizantem bir alt sınıfa düşmüş, kasımpatı sınıf atlamış gözünde:)))

    YanıtlaSil
  9. Kara Kitap,
    Hayat çoğunlukla o kadar tatsız ki, güzel şeyleri bulup çıkarmak lazım minicik de olsa, yoksa hiç çekilmez olacak. Öptüm seni...

    YanıtlaSil
  10. Mütemadiyen,
    Nice yıllara diyor ve demetiyle size yolluyorum kasımpatlarını:))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Sevgili Leylak dalı.
    İçim açıldı. Kokusu buraya kadar geldi.

    YanıtlaSil
  12. Kasım çocuğu olsam da sevmiyorum şu ayı yaw :( Ben sonbaharı,kışı sevmiyorum zati...
    Ama kasımpatı şenlendirmiş durumu,sayende gözüme sempatik göründü :)

    YanıtlaSil
  13. bu ne gü<ewl bir fotoğraftır böyle içim açıldı
    güzel bir kasım olsun kasımpatılarınla birlikte

    YanıtlaSil
  14. Maviannem,
    İnşallah diyelim, Ekim'in acıları Ekim'de kalmış olsun. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  15. Buğdaycım,
    Ben de sevmem Kasımı biliyor musun? Ayların içinde sevimsiz, huysuz bir adam gibi gelir, bir de Mart o da acuzedir benim için:)) İşte kasımpatıyla falan sevmeye çalışacaz ne yapalım o tatsız ekimden sonra sarıldık Kasım'a:))

    YanıtlaSil
  16. Zeynepcim,
    Çok severim kasımpatını ben, kendi halinde, kalender bir çiçektir, uzun süre de dayanır.
    Çiçek güzelliğinde bir gün dileğiyle öpüyorum ben de...

    YanıtlaSil