.

.
.

23 Mart 2012 Cuma

OKKA-CUKKA VE YOLDAKİ HOKKA


Tomurcuk olarak aldığım lale de açtı bugün, kıpkırmızı ve çok güzel, kendisini Lale'nin Bahçesi'ne gönderiyorum sevgilerimle...

Dün "West Side Story" müzikalini izlemeye gittim söylediğim gibi. Yıllar önce güzelim Nathalie Wood'un başrolünde oynadığı filmini defalarca izleyip hayran kalmış bir kuşağın insanı olarak gösteriyi müzikler dışında biraz zayıf buldum. Yine de verilen onca emeğe bir şükran ifadesi olarak gidip izlenmeli diyorum. Zaten müzikler olağanüstüydü, onları dinlemek bile yeterli olabilir. Fotoğraf çekmek yasaktı o nedenle müzikalin ünlü parçalarından "America"yı filminin videosundan izleyip hafızalarınızı tazeleyin.



Efendim Cukka'yı merak edenler olabilir içinizde. Biliyorsunuz 7 yıldızlı nane saksısı suitinden kovalamıştım kendisini ve başka bir saksı (daha doğrusu deterjan kovası) tahsis etmiştim. Burun kıvırmadı, akşama doğru çörünü çöpünü toparlayıp yerleşti yeni mekanına, sabah baktım yumurtlamış.


Şimdi bilinen laftır değil mi; "Yuvayı dişi kuş yapar". Hayır efendim hiç te öyle değilmiş, aşağıdaki fotoğrafa bakın, ispatı orada. Cukka hanım yeni evde doğum sancısı çekerken değerli eşi Okka Bey'de yuvaya gerekli malzemeyi taşımaktaydı. 


Malum lüks daireden kovulup daha mütevazı bir eve taşındılar ya biraz sıkıntıdalar. Daha rahat bir hayat sürebilmek için paraya ihtiyaçları vardı. Çözümü evin dışına reklam almakta bulmuşlar, böylece ismini "Hokka" koymayı düşündüğümüz yeni bebeğimizin geleceğini de biraz güvence altına alabiliriz belki.


Okka ile Cukka'nın maceraları sürecek, bizi izlemeye devam edin...

Not: Gördüğüm lüzum üzerine adsız yorum seçeneğini iptal etmek zorunda kaldım. Blogu olmadan izleyen arkadaşlarım lüftfen isminizi yazarak yorumunuzu bırakın. Çok teşekkürler...

16 yorum:

  1. Bende bir lale aldım.Hızla büyüyor.Heyecanla açmasını bekliyorum.Bu kuşlar inanılmaz güzel...Maceralarını ve yazılarınızı dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Laleye bayıldım. İçini açıyor insanın. Okka Bey'de pek yakışıklı hem vallah hem billah. Güle güle büyütsünler şimdiden.

    YanıtlaSil
  3. Lalen harika görünüyor gerçekten de. "Hokka bebeğin geleceği için" kısmına bayıldım, ne güzel yazmışsın. Çok tatlılar yaa, kocaman gövde, minnacık kafa... Ne diyelim, Allah analı babalı büyütsün...
    Şimdi google hesabımla giriş yapıp yorum bırakmayı deneyeceğim, bakalım oluyor mu?
    Sevi

    YanıtlaSil
  4. OHHH KUŞA HAYIRLI SEFALAR ANTALYALIM.............

    YanıtlaSil
  5. Allah analı babalı büyütsün Hokkamızı. Biz onu şimdiden pek bir benimsedik :)

    YanıtlaSil
  6. Ahahah aileye bir de Hokka katılıyor demek :))

    YanıtlaSil
  7. ne mübarek kadınsın, her yıl kumruların oluyor. kuşlar seni seviyor. laleni ve şebboylarını kıskandım. o yeşil çorbadan benim de yapmam lazım. iyileşir iyileşmez.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel lale! :)
    Tü-tü-tü diyeyim, nazar mazar değer, üstüme kalmasın :)
    Çok asil, çok güzel çiçek lale bence. Her rengi apayrı güzel oluyor.

    Hakkaten reklam almış, sponsor yapmış Cukka! :)
    Anne yüreği işte, geleceğini düşünüyor evladının :)
    Çok güzeller Okka ile Cukka... şu bakışlarının şirinliği bitiriyor insanı :)
    Bir de sağı solu pisletmeseler :/ ne güzel olur değil mi? :)

    Bu arada, dişine çok üzüldüm ablacım. Çok geçmiş olsun :(
    Aynı acıyı ilk defa yaşamakta olan ben - geçenlerde kahve içip tost yerken kırdım dişi ofiste- seni gayet iyi anlıyorum diyebilirim :(
    Kimse diş acısı yaşamasın, dişler sızım sızım sızlamasın :(

    En güzelinden, en güneşlisinden, en çiçeklisinden bir hafta sonu dilerim :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Bu gün bizim evin de catisina iki kus birlikte yuva yapiyordu. Bir ara isi gücü birakip izledim onlari. Zaman hayvanlar aleminde de degismis. Yasasin disilerin zaferi;)

    Fotograflarin kartpostal gibi. Cok güzeller...

    YanıtlaSil
  10. lale hem de kırmızı yani ben:) çok teşekkür ederim.

    E Batı Yakasının Orjinalini bilene beğendirmek zor tabiki.

    Hahah bekliyoruz efenim Okka ve Cukka'nın maceralarını...

    YanıtlaSil
  11. O kumrunun adı ŞEKER olabilirmi?. ŞEKER ŞEKER ŞEKER bu kumru çok şeker.Lale kadarda güzel.:)

    YanıtlaSil
  12. Hokka ve cukka nın resimlerini çok beğendim kendilerini de tabiki :) Lale leri de çook beğendim Nurşen ablam

    YanıtlaSil
  13. nefis fotoğraflar, çok güzel yakalamışsınız.

    YanıtlaSil
  14. bende migrostan sümbül amıştım, hergün biraz daha büyüdüğünü görüp tamamen açarak odayı kokuyo boğacağı zamanı beklemek çok hoş ..

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Leylak Dalı hiç kitap yazmayı düşündünüz mü?Bence çok başarılı olursunuz.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. Lale'ye bayildim, hakikaten tam Lale'nin Bahcesi icin :)
    Yazinin basligina da bittim bu kadar mi yaraticilik olur :)))

    YanıtlaSil