.

.
.

25 Mart 2012 Pazar

PAZAR SIRALAMASI


-Buz-diz olayı devam ettiği için güzel ve güneşli bir Pazar günü daha evde heba edilmektedir.
-Laleler gündüz tabak gibi açılıp akşam olunca sımsıkı kapanmaktadır.
-Yaz saati uygulaması henüz benimsenemediği için bünye salaklaşmış durumdadır.
-Leman Sam dinlemekten hâlâ bıkılmamıştır, on yüz milyon bin+555. kez olmak üzere şu anda yine dinlenmektedir.
-"Devrimden Sonra" isimli film Lale'nin blogunda görülmüş, izlenmiş ve beğenilmemiştir. 
-"Sen Doğmadan Önce" yarılanmış ve okudukça hüzünlenilmiştir.
-Yukarıdaki fotoğrafta ağzında koca çöp ile yumurtaların üstünde oturan eşimin deyimiyle eniştemiz Okka'dır. Cukka'nın bugün altın günü varmış oraya gitmiş, o dönene kadar kuluçkaya yatma işini kocası üstlenmiştir. Görüldüğü üzere ideal ve paylaşımcı bir aile tablosu çizilmektedir. Cümle erkeklere ibret olsun denmiş ve monoton bir Pazar gününe geri dönülmüştür...

14 yorum:

  1. bence gezmeye giderken arkasıbndan söylenmesin diye..bu dal parçasını cukka sokuvermiştir..okkanın gagasına.. =P..

    atalet

    YanıtlaSil
  2. Atalet,
    Haklı olabilirsin, zira mutfaktan izledim, zavallı Okka balkon demirinde sessiz sessiz dururken Cukka yumurtanın üstünde oturduğu yerden dırdır söylendi durdu. Adam çaresiz yer değiştirdi. Kesin çöpü de o sokmuştur gagasına:))

    YanıtlaSil
  3. hheheheh ben onu Cezmi Baskın için izledim dedim ya...Sen de seversin zaten O'nu heheheh hala gülüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kaç zamandır yazacam ama olmadı şimdi yazıyorum( az biraz felaket tellallığı olacak ama), o diz ameliyatsız düzelmez biliyorsun de mi?
    Şimdilerde çok kolay menisküs ameliyatı. Ben sene 84 gibi olmuştum ve çekilmez ötesi bir eziyetti o zamanlar. Sırf tespit için gereken röntgen filmi bile 1 hafta üzerine basılmayan bacakla sonuçlanırdı o zamanlarda. Şimdi kolay emin ol.

    Okkayla Cukka fenomen olacak yakında :)))

    YanıtlaSil
  5. Sis,
    Biluyrum canım biluyrum ama mümkün olduğu kadar ileriye atmak durumundayım. Ya bir yıldır bi derdim yoktu bu ara kudurdu ama doktorum telefonla imdadıma yetişti. Yarından itibaren daha iyi olacağıma eminim:)
    Okka ve Cukka ellerinden öper:))

    YanıtlaSil
  6. Lale,
    Valla çok imrendim Cezmi Baskın'a ve yaptığının aynısını yapabilmek istedim:))

    YanıtlaSil
  7. Dizine üzüldüm, hala iyileşmemesine.
    Uzun zaman önce Sakın Kımıldama'yı okumuştum. Sen Doğmadan Önce de aklımdaydı ama yüzlerce kitap raflardan taşmış dururken bekletiyordum onu. ama yine dayanamadım, az evvel sipariş verdim. Bir de başka bir yazar keşfettim. Nasıl güzel bir bilsen, ki benim okuduğum asıl olan baba kitabı değilmiş. Öyle yani.
    Bir an evvel eski gezenti haline kavuşman dileği ile.
    Okka ile Cukka'ya da selamlar...

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle geçmiş olsun. Yaz saati uygulamasına gıcık oluyorum, zaten bahar çarpıyor, üstüne bir de şu uykusuzluk yok mu.
    Cukka ve Okka tarafımdan çok sevilmiştir, kuşların böyle paylaşımcı olduğunu bilmiyordum :)
    Ama kadın milleti hep mi aynı olur :)))
    Selamlar, sevgiler hem de en kocamanından.

    YanıtlaSil
  9. Canım benim kendi derdime düştüm sizleri ihmal ettim geçmiş olsun .Ne severim gguguk kuşunun sesini yakında bebişler gelir inşallah.Kendine iyi bak sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Seni bırakıp da altın gününe mi gitti yani? Bak sen o hayırsıza !

    YanıtlaSil
  11. Buğday,
    Ne yapsın gitmese altını götüremeyecekti, dedikodusunu yaparlar diye korktu:))

    YanıtlaSil
  12. Mevdoş,
    Sağol canım, bugün daha iyiyim.
    Kuşlarımız çok şeker, bakalım sağ salim çıkacaklar mı yumurtadan bebişler. Öyle çirkin oluyorlar ki ilk zaman yüzüne bakılacak gibi değil:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. İlknur,
    Sağolasın.
    Sorma bunlar tam kumru adına layıklar, pek muhabbetteler. Çok da sevimlilire, gidip gelip seviyorum.
    Yaz saati tepetaklak etti bizi, yakında alışırız inşallah.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  14. Selgin,
    Bugün daha iyiyim neyse ki, Atalet sağolsun dün arayıp gerekli önerileri yaptı bana. Yani yarın uygun olursan buluşmak için hazırım.
    Şu kitabı merak ettim, ismini öğreneyim senden. Ne olacak halimiz bilmiyorum, birini okumadan öbürünü alıyoruz:))
    Okka ve Cukka aleykümselam diyor sevgilerini yolluyorlar...

    YanıtlaSil