.

.
.

24 Mart 2012 Cumartesi

BU CUMARTESİ


Dizimde buz poşeti kanepeye serilmiş Margaret Mazzantini okuyorum: "Sen Dünyaya Gelmeden". Niyetim 2 gün bu şekilde dinlenip kilitlenmiş dizimin kilidini açmak. Ara sıra perdenin açık kalan ucundan yumurtalarını çiftlemiş Cukka ile bakışıyoruz. Göksel Baktagir fon müziği yapıyor, laleler de kendimi bahçede imişim gibi hissetmemi sağlıyor. Eh güneş de var, bundan iyisi dizimin ağrısının geçmesi olabilir ki eminim o da yakındır. Haydi kalın sağlıcakla...

31 yorum:

  1. Acil şifalar diliyorum ablacığım.
    Hafta sonunu evde geçirmek en iyisi, herkes kendini dışarı atmıştır şimdi, her yer kalabalıktır...
    Hokka'nın kardeşine ne ad vereceksiniz?
    Bi de o ne şirin fil öyle...
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. laleler inanılmaz görünüyor.. :) neşeli bir cumartesi olumuş, ne güzel..

    YanıtlaSil
  3. Aydedeye Havlayan,
    Dizağırımı saymazsak öyle oldu diyebiliriz:)

    YanıtlaSil
  4. Sevi,
    Başka çarem yoktu, dizim fena kilitlendi çünkü. Dinlendirmek zorundayım. Hokka'nın kardeşine isim bulma işini sizlere mi bıraksam acaba:))
    File gelince, onu bana OİP ve oğlu yaptı geçen yılbaşı, çoraptan biliyor musun ve çok şirin:))
    Sefgiler...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir "an" fotosu olmuş.Dizine rağmen ne güzel bir mutluluk yaratmış ve belgelemişsin. Tez zamanda rutinine dönersin inşallah.Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. Nurşen ablacım,
    çok geçmiş olsun.şifa çabuk bulsun seni:)kitabın ve kahven elinde olsada bilirim sana göre değil oturup kalmak:)birkaç gündür bakamamıştım sayfana dünkü yazının fotoları ihya etti beni.emeğine sağlık...öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun Leylak'cım, acil şifalar olsun. Kitap nasıl bu arada?

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun LeylakDalı. Allah şifa versin,
    Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olduğunu umarak öpüyorum seni.benim de yorgunluktan ağrıyor bugün:)

    YanıtlaSil
  10. Umarım menisküs yırtığın yoktur.Bence hemen ortopediste görün ve tomografi çektir.
    Kumruyla güvercini ayırt edemediğimi öğrendim sayende:))

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş gitmiştir inşallah dizinin durumu Leylakcığım

    YanıtlaSil
  12. Nanem şekerim,
    Sağol canım, ne yazık ki hala pek iyi değil ama dinlendirmeye devam diyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Nedretcim,
    Ne yazık ki menüsküs yırtığı, hem de 2 adet. Geçen yıl yapılmıştı tetkikleri, idare edebileceğim kadar edicem bakalım. 1 yıldır sesi çıkmıyordu bu ara kudurdu:)
    Antalya'da pek güvercin bulunmaz, biz kumru ticareti yapıyoruz:)) İhtiyaçsa çıkacak yavrulardan birini yollayım sana:))

    YanıtlaSil
  14. Nalan,
    Henüz geçmedi ne yazık ki, dinlendirmeye ve buz tatbikine devam. Sana da geçmiş olsun bu arada, öptüm...

    YanıtlaSil
  15. Gülşah,
    Sağol canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Hayat İzlerim,
    Sağol. Kitap güzel, henüz bitirmedim ama iyi gidiyor.

    YanıtlaSil
  17. Pınarpare,
    İyi çözmüşsün beni:)) Ama el mahkum bir süre dinlendirecem. Ne yapalım Allah başka keder vermesin:)
    Teşekkür ediyorum sözlerine, sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Hüznün Tadı,
    Sağol canım, biryerin ağrıdı mı canın orda oluyor ama yapacak birşey yok. Bir süre dinlendireceğim artık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. nefis bir kitap, hala etkisindeyim. keyifli okumalar ve acil şifalar

    YanıtlaSil
  20. Fotoğraf çok hoş bir duygu veriyor insana...
    Dizinizin ağrısının acilen geçmesi ve yeni maceralar peşine koşmanız dileğiyle:)
    Bu arada sık yazamasam da Okka ile Cukka'nın hikayesini hayranlıkla izliyorum:)

    YanıtlaSil
  21. ben de mariachi black içtim 2 tane, yanında fındık fıstık... pek keyiflendim cumartesi günü. sonra terkos pasajından 25 tele'ye çok cici bir elbise kaptım:) yaşasın cumartesi leylakımmm

    YanıtlaSil
  22. Leylak' cım geçmiş olsun yaw,dün bloglara girmedim pek.İstirahat iyi gelecek eminim.
    Sağlıklı bir Pazar diliyorum...

    YanıtlaSil
  23. Asucum,
    Sağolasın. Benim dizin tutarı tuttu baharı görünce, umarım çabuk kendine gelir, istirahate çektik bakalım:))
    Aynı dilekler benden de sana...

    YanıtlaSil
  24. Judy,
    Afiyet olsun, sefan olsun, pek güzel etmişsin:)
    Ben bütün etkinlikleri dizi sağlığına kavuşturduktan sonraya erteledim ama Salı başlarım muhtemelen, fazla dayanamam:))

    YanıtlaSil
  25. Baykuş Gözüyle,
    Sağolasın, senin boynun da düzelmiştir umarım. İnsanan neresi ağrırsa canı olrada oluyor.
    Kumrular çok alem, her sabah gözümü açar açmaz ziyaretlerine gidiyorum. Sabah çok komikti ağzında koca bir çöp, gayet ciddi yumurtaların üstünde oturuyordu:))

    YanıtlaSil
  26. Yeliz,
    Haklısın henüz yarısındayım ama beni de çok etkiledi. Hatta dün bir ara kendimi sorguladım canım bişeye sıkılıyor neden diye, sonra kitaptan olduğunu farkettim. İnceden sızıp insanı etkisine alan bir hüzün var kitapta.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  27. Bu fotograf dizinizin rahatsizligi nedeni ile yaratilmis bir anda çekilmis gerçi ama, çok hos ve huzurlu bir ortam yaratmissiniz kendinize. Acil sifalar diliyor sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  28. ilik gibi oldun ama diz hala şerefsiz. demek kilodan değilmiş.

    benim anam aynı dert için şunu kullanıyor: http://www.osteoflex.com.tr/osteoflex_tablet.html. denedin mi bu tür şeyleri? az biraz faydası dokunuyormuş.

    YanıtlaSil
  29. Aslım bidenem,
    O şerefsiz dizde menüsküs yırtığı var ya işte arada kendini gösteriyor ben buradayım diye. Annenin kullandığı ilacın bir benzerini almıştım bir zamanlar ama raf bekliyor evde. Bende bu tür bir manyaklık var düzenli kullanamıyorum hiçbirşeyi. Kullananlar bundan memnun başlayım bari tekrar, dur hemen gidip içeyim bi dene.
    SAĞOL BİDENEM ÖPÜYOM SENİ.. (ay caps locka basmışım düzeltemeyecem:)

    YanıtlaSil
  30. Güngör,
    Çok teşekkür ederim, evet diz ağrılıydı ama keyif de yerindeydi:)) Bakalım dinlendirince o da düzelir inşallah. Sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  31. Öf yaa... Benim iki dizim de yırtık:( Hürremin reklamda dediği gibi: Bis naapices? Kum torbası kaldırmayı da ihmal ediyorum ben:(

    YanıtlaSil