.

.
.

28 Mart 2012 Çarşamba

ERGUVANÎ GÜN


Aslında bugün dışarı çıkmayacaktım, uslu kızlar gibi evde oturup kitabımı okuyacaktım ama sabahki bulanık havanın ardından yüzünü gösteren pırıl güneş beni baştan çıkardı. Yüklendim makinamı, düştüm yollara. İlk gözüme çarpan fotoğraftaki erguvan oldu ve arkası da geldi.


Birkaç gün önce tek tük çiçek açan, henüz yeşil yapraklarını fışkırtmamış ağacımız bugün donanmıştı. Ekmekçi Kız için çektim fotoğraflarını...


Sonra yıllar, yıllar önce ailemle kampa geldiğim Sağlık Koleji'nin (ki çoktan yıkıldı) arka bahçesi olan yere daldım. İlk kez bu açıdan Yat Limanı'nı fotoğrafladım. Yabani incirler-ki kendilerine eşek inciri de denir, pek güzel reçeli olur-meyve vermeye başlamışlar, Yat Limanı manzarasının önünde bana mankenlik yaptılar. 



Gördüğünüz gibi narenciye ağaçları tomurcuklanmış. Yakındır çiçeğe durmaları, o zaman siz bir hayal edin sokaklardaki kokuyu. 


Bir diğer erguvanı Kaleiçine bakan surların dibinde farkettim, mekanı nasıl güzelleştirmiş değil mi? Aslında pekçok fotoğraf çektim ama bıktırmayayım sizi şimdiden, Antalya daha nice bahar güzelliğine gebe. İlerleyen günlerde yeni fotoğraflarda görüşmek üzere...

11 yorum:

  1. Bayıldım tek kelimeyle muhteşem.Bahar ayrı bir güzel.Canlanma,enerji,yeniden doğuş.

    YanıtlaSil
  2. Çoooook güzel. Çok zarif. Şu anda ankarada avuç içi kadar kar yağıyor. Erguvanlar iyi geldi. Saat:18.29
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafları görünce gözüm gönlüm açıldı resmen. Tam bahar resimleri ,. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. bu fotograflari gorunce bunca zamandir ilk defa kisi ozledigimi dusundum, baharin gelisiyle bu mucizeleri ve guzellikleri bastan yasamak icin :)
    Fotograflar ve cicekler harika gorunuyor, sefaniz olsun ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu güzellikleri görmek solumak varken evde oturulurmu? İyi yapmışsın Leylakcığım.

    YanıtlaSil
  6. aaa gitmişsin, süpersin ya süper

    YanıtlaSil
  7. of süper! çok seviyorum bahar

    YanıtlaSil
  8. Boyle guzel fotofraflara bakmaktan bikabilirmi insan, cok guzel, gezip gormus kadar oluyoruz, oyle guzel de anlatmissiniz ki, yureginize saglik..

    YanıtlaSil
  9. Baharı bana getirdin biliyor musun? :)

    YanıtlaSil
  10. Leylakcığım,
    Fotoğrafı görünce "aaa!" demişim. Ne güzel sürpriz.
    Teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
  11. O kokuyu hayal etmek is-te-mi-yo-rum :(
    Kalbim acıyor... gözlerim doluyor.

    YanıtlaSil