.

.
.

28 Şubat 2019 Perşembe

28 ŞUBAT (VE FİNİTO)


28. Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..

Cüce de olsa koca bir ayı hem de her gün yazarak bitiriyoruz. Blogların ilk yılları için gayet normal bir şeydi bu, hemen herkes her gün yazardı zaten, hatta bazen günde iki kere. Son zamanlarda ise blog yazmayı onca seven ben bile aksatmaya başlamıştım. Bu meydan okuma vesilesiyle eski günlere dönmüş gibi olduk, pek de güzel oldu. 

Soruların bazılarını kolaycacık, bazılarını oldukça zor, bazılarını ise pek sevmeden cevapladım ama ödevimi hiç aksatmadığım için kendimle gurur  duyuyorum. Öncelikle soruları hazırlayan ve meydan okumayı başlatarak bizleri o eski, hareketli blog günlerine döndüren Ezgissimo'ya, sonra da katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Hepsini okuyamamış, yorumlayamamış olsam da kalbim onlarla birlikteydi. Yeni meydan okumalarda buluşmak dileğiyle takipçilerime de ayrı bir teşekkür. Bu leylaklar sizler için:



5 yorum:

  1. Ohhh o leylakların kokuları buraya kadar geldi..Hep yazalım yine yazalım :)

    YanıtlaSil
  2. Valla ben hepinizi çok cok tebrik ediyorum sahaneydiniz

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel oldu böyle :) Devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. leylaklar harika...teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  5. Aa BAŞLADI MI leylak sezonu ?

    YanıtlaSil