.

.
.

14 Şubat 2019 Perşembe

14 ŞUBAT (BEN LEYLAK HANIM, NASILIM?)

Ayı ve meydan okumayı yarıladık bugün, bakalım günün sorusu neymiş;

14.gün sorusu: Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın?

Havayı aydınlık görünce ve bugün yapacaklarımı düşününce keyifli kalktım yataktan, kendini unutmamam için beni dürten Cevriye'yi bile azarladım, "seni bugün yok sayıyorum" dedim. Dedim demesine de umarım söz dinler. 

Malumunuz bugün 14 Şubat, Sevgililer Günü'nü taze aşıklara bağışlıyorum. Benim için günün bu anlamda tek bağlantısı akşam o vesileyle düzenlenen bir konsere gidecek olmam, keyifli olmamım ilk sebebi.  Diğeri ise çok sevdiğim minik kuşlarımdan birinin doğum günü oluşu, birazdan küçük Kova'mı kutlamak için yanına gideceğim. Ve son olarak bugüne atfedilmiş en güzel anlam ise "Dünya Öykü Günü" oluşu. Her zaman yaptığım gibi bir Füruzan öyküsü okuyacağım ve ilk okuduğum günkü zevki alacağım. Haydi sizler de bugün bir öykü okuyun, kimden olursa olsun ya da ilk kez Füruzan okuyacaksanız "Edirne'nin Köprüleri"ni okuyun, Hala Adile'ye de benden bir selam yollayın...


9 yorum:

  1. Cevriye söz dinlesin, bugün seni hiç rahatsız etmesin inşallah :)
    Ama o da bizler gibi seni çok seviyor eminim ki, senden ayrılması bu yüzden hiç kolay değil onun için :)
    Nurşen abla, Füruzan okumaya senin sayende başlamıştım. Sonra da arkadaşlarıma hediye ettim sürekli.
    Çok keyifli, çok huzurlu geçsin günün ve çok iyi ol, hep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol, ne güzel sözler, duygularımız karşılıklı.
      Füruzan için sebep olduysam çok mutlu olurum. Hepimizin günü iyi ve huzurlu geçsin, çok sevgiler...

      Sil
  2. Firüzan hiç okumadım... Başlamak için evet güzel bir gün bugün ♥
    Keyifleriniz devamlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin keyfi hep yerinde olsun dilerim.
      Füruzan okuyun bence, çok seveceksiniz. Özellikle söz konusu öyküyü, Parasız Yatılı kitabındadır.
      Sevgiler...

      Sil
  3. "Dünya öykü günü" olduğunu bilmiyordum.Keşke sevgililer gününden daha önem verilse de ben ve benim gibi bilmeyenler öğrenmiş olsa.

    YanıtlaSil
  4. konser en iyi fikirmiş gerçekten de
    bize her gün sevgililer günü değil mi leylağım :)))

    YanıtlaSil
  5. Öykü gününde öykü okumak bugün benim için tamamen tesadüf işi. Çünkü halihazırda okuduğum kitap Hermann Hesse'den "Gençlik Güzel Şey". Sıradaki öykü size gelsin mi? Durun hemen bakayım ismine. Mermer Atölyesi'ymiş :)

    YanıtlaSil
  6. Parasız yatılıyı okumuştum yıllar önce yine okuyasım geldi..sevgi gününüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil