.

.
.

22 Şubat 2019 Cuma

22 ŞUBAT (İPİN UCU KAÇTI)

Az daha meydan okumaya ara verecektim. Dün gece yine gök gürültülü, şimşekli bir yağış başlayınca "Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer" hesabıyla bilgisayarın fişini çekip yattım. Tekrar tamirle ne benim, ne de oğlumun uğraşacak hali kaldı çünkü. Sabah baktım güneş çıkmış, "Aman da ne güzel" diyerek fişi taktım. Bilgisayar açıldı, lakin internet yok. Modemi aç kapat, fişi tak çıkart, oraya bak, buraya bak, yok gitti gelmez. Önce merkezi arayıp arıza kaydı verdim, sonra da SOS diyerek oğlumu. Bıktı çocuk benden. Onun dediklerini de yaptım ama çözüm olmadı. Evdeki diğer modemi takmaya karar verip arıza kaydından sonuç gelene kadar beklemeye aldık. Evde internet olmadı mı sudan çıkmış balığa dönüyorum. Neyse gündelik işlere daldım ama aklım o kadar olayda ki saklama kaplarından birini kırdım dikkatsizlikten. "Oh ne güzel" oldu diye sevindiysem de cam kırıklarını toplamak biraz sıkıcı oldu haliyle. Evde mutfak dolabı sıkıntısı çektiğimden kırılan şeylere seviniyorum söylemesi ayıp 😃 

Neyse homur homur söylenip kıvranırken internet geldi, belli ki arıza varmış ve yapıldı. Nasıl sevindiğimi tahmin etmişsinizdir. Issız adaya düşsem yanımda götüreceğim üç şey; bilgisayar, modem ve internet olur...dermişim 😃

Şimdi 22. günün meydan okuma konusuna gelirsek:

Soru 22: İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen bir şeyle ilgili...

Bu konu bana zor geldi, aklıma hiçbir şey gelmiyor.  Size verebileceğim en güzel ipucu şu olacak; bilmediğiniz bir konuyu öğrenmeye kalkmayın, o konuyu çok iyi bilen biriyle arkadaş olun, o yapsın 😃😃😃

Tüm öğretmenlik hayatım boyunca bu şekilde kullanıldım da, hani yeni başlayanlara benden tavsiye olsun dedim 😃

Günün fotoğrafı kediseverlere Gürbüz Doğan Ekşioğlu'ndan gelsin, geçen sene bugün bu sergiye gitmişim. Kedinin kuyruğunu ipucu olarak da alabilirsiniz 🐱😊


3 yorum:

  1. Bizim burda da aşırı yağmur yağınca internet mutlaka arıza yapıyor...alıştık artık napalım..bıktık gerçi ama..elimizden de birşey gelmiyor...kedili resim ne güzelmiş..zaten bana kedi köpek olsun...sevgilerimle...yarın da izmir e sağanak ve soğuk geliyormuş halbuki çok iyi gelmişti şu güneşli ılık havalar..neyse ardı bahar nasıl olsa...

    YanıtlaSil
  2. yaaaa :)))) çok fena. kedinin kuyruğu ip ucu. Çok sevdim ben bu fotoğrafı.
    Bu meydan okumayı yapamayacağım galiba. Okumak daha keyifli. Bu arada öğle teneffüsümü sizin yazılarınıza ayırdım.

    YanıtlaSil
  3. ;))) Keşke accık erken alsaydım bu tüyoyu ama yaaa ;((

    YanıtlaSil