.

.
.

20 Şubat 2019 Çarşamba

20 ŞUBAT (LİSTELERE DOYAMAMAK)

Meydan okumanın sonuna doğru yaklaşırken dışarıda günün konusuna çok uygun bir hava var ama bugün ben dışarısı için pek uygun değilim :) Bakalım neyi uygun görmüş bugün için sevgili Ezgimiz:

20. Bugün hava nasıl ? Havaya göre bir liste hazıla mesela. ( film, kitap, kıyafet, yemek artık aklına ne gelirse )

Aslında bu soru dün için çok uygundu, hava yine dünkü gibi, çok güzel, güneşli, ılık ama Cevriye bugün bana izin kağıdı vermedi. "Yoruldum ben, otur dinlendir" dedi. Cevriye söze karışınca akan sular duruyor, "Emrin olur yenge" dedim, ayrıca bugün Cevriye'ye eşlik eden bir de Adviye var, mevsim dönümü ya, koştu geldi hain. Yeni takipçiler için açıklama yapayım, Cevriye diz ağrımın, Adviye kolik ağrımın ismi. "Adlarıyla yaşasınlar" demek hiç içimden gelmiyor, bir an önce çekip gitseler iyi olacak ama sözleşmeyi uzun süreli yapmışız, kıpırdamak istemiyorlar. Arada bir seyahate çıkıp beni rahat bırakıyorlar ama dönüp dolaşıp geliyorlar kürkçü dükkanına, eh alıştık artık, Allah başka keder vermesin. 

Havaya göre listem dışarı çıkacak olsaydım çok farklı olurdu ama pencereden giren güneş eşliğinde evde olmak da hiç fena değil. Bugün için bir liste yapacak olursam şöyle;

-Kıyafet: En rahatından eşofman, ayaklarım her halükarda çok üşüdüğü için kalın bir çorap+patik+terlik

-Kitap: Nuray Atacık'ın ikinci polisiyesi: "Bukalemun". Çok keyifli, bayıla bayıla okuyorum. 

-Müzik: Şu anda Jülide Özçelik'in son albümü "Nefes" çalıyor fonda.

-Dizi: Netflix'de yeni bir diziye başlayacağım bugün: "The Umbrella Academy". Umarım beğenirim. 

-Oyun: Tablette "Toyblast", "Candy Crush Saga" ve "Candy Crush Soda" oynamaya devam. 

-Yemek: Yemek yapmaktan bezdim, pazar taşındığı için sebze sıkıntısı çekiliyor evde. Markete gitmeyi de hiç canım çekmiyor. Akşam yemeği olarak kısır yapacağım, yanına da turşu. Bence en güzel bir şey 😃

Eh daha ne olsun. Sizleri dünden kalan bir kareyle başbaşa bırakıp kaçıyorum: Diğerleri güneşe serilmiş yatarken Nazım sevdiği için anıtın dibinde uyuklayan köpek 😃🐶





7 yorum:

  1. ne güzel bir liste ben de bakayım diziye hastayım çalışamıyorum uzanıp izlerim :)

    YanıtlaSil
  2. benim de arada dizim ağrıyor sanırım araba kullanırken oldu..üstelik dün bir de düştüm..sızım sızım sızlıyor..neyse Allah başka keder vermesin dediğiniz gibi..diziyi not aldım bu aralar house of cards izliyorum netten süper bir dizi..köpeciğin keyfine bak...güneşi gördüler mi yayılıveriyorlar hemen...tam havalar ısındı ilk cemre de düştü derken bugün öğrendim ki kar ve fırtına yoldaymış...

    YanıtlaSil
  3. Liste güzel olmuş sanırsam bir film eksik gerçi dizi onu kapatır diye de düşünmüş olabilirsiniz :) ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  4. Nuray Atacık not aldım :). Fotoğraf da çok güzel <3<3

    YanıtlaSil
  5. Kısır turşu mis, Umbrella academy beni sardı daha başlardayım ama tatlı geldi :)Jülide efsane, kitabı da not aldım çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Dizinin yorumunu mutlaka bekliyorum. Yemek yapmaktan ben bile bu yaşımda bezdim. Neyse dün akşam sadece tost ve muz yesek de olur dendi. Ama cimcime mutlaka sıcak yemek ister, ona mantı haşladım. Kitap hiç okuyamıyorum bu ara. hiç ama. boynumun ağrısından yavaş yavaş geçecek inşallah. Tedavi yeni bitti, hareketlerle kasları sıkılaştırıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Umbrella herkesin dilinde bende mi başlasam ya

    YanıtlaSil