.

.
.

25 Şubat 2019 Pazartesi

25 ŞUBAT ("A" DE BAKAYIM, SONRA BİR DE "Y"...)



"Yes, it is", başlıktan anladığınız üzere sona 3 kala Meydan Okuma konumuz alfabenin harfleri ve ilk anda bize çağrıştırdıkları:

“Alfabe oyunu gibi düşün. A-Z ye sevdiğim şeyler listesi. A denince aklına ilk ne geldi mesela ? Böyle tüm alfabeyi hazırla bakalım.”

A- Antalya
B- Bahar
C- Charlie Brown
Ç- Çilek
D- Denizli
E- Evim evim güzel evim
F- Funda, Füruzan
G- Gabriel Garcia Marquez
H- Hatay
I- Isabel Allende
İ- İlksen, İstanbul
J- Jülide Özçelik
K- Kitap
L- Leylak
M- Mahur Beste
N- Neşeli ol ki genç kalasın, ve bir de müsaadenizle kendim
O- Oğlum
Ö- Öykü
P- Pasta
R- Rüzgar
S- Snoopy
Ş- Şarkı
T- Turşu
U- Umut
Ü- Ünal dayım
V- Vişne
Y- Yaz günleri
Z- Zarifanım (Yani anneannem)

Eh, ilk etapta denince akla ancak bu kadarı geliyor.

Dün akşam Oscar töreni vardı malumunuz. Yine davetliydim, hatta nazlanınca ardarda davetiyeler, telefonlar geldi ama "Iıh!", bu defa kesin kararlıydım. Cevriye'yi de alıp ta oralara gitmek bana yol, su ve elektrik olarak dönüş yapabilirdi, ayrıca Oscar heyetine seçtikleri filmlerden ötürü sinirliydim. Bir de Pazar sabahı yayınlanan boks maçında kocamın tarafını tuttuğu boksör haksız yere mağlup ilan edilince Amerikalılara korkunç kızdım, bardağı taşıran damla oldu.  "Gelmiyorum yahu!" dedim, hem de Türkçe. Kendimi yorup İngilizce mi söyleyecektim yani, biraz da onlar çabalasın anlamak için. Çok üzüldüler çok, tören o nedenle sönük geçti, malum moral meselesi. En önemli BipVip konuk gelmedi 😃😃😃

Beter olsunlar, onları üzüntüleriyle başbaşa bırakıp konsere gittim. Sefam olsun. O rüküşlere beş basacak şahane bir konser izledim. Muratpaşa Belediyesi Gençlik orkestrası muhteşemdi, gençlerle gurur duydum. Hakan Aysev'i anlatmaya gerek yok zaten. Barış Manço'dan, Cem Karaca'dan, Neşet Ertaş'tan, Aşık Veysel'den, Ayten Alpman'dan, Kayahan'dan şarkılar dinledik, andık. Çok keyifliydi çok, bir de cep telefonları sessize alınıp ceplere girseydi daha da keyifli olacaktı...






8 yorum:

  1. Hakan Aysev i ben de sahnede izleyip buyulenenlerdenim. Alfabe oyununa da yazarlarla cevap vermeniz ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan Aysev büyük sanatçı, dün gece de sahneyi doldurdu...

      Sil
  2. Hatay ve çilek ortak kelimelerimiz <3:). Sen ne güzel tek kelimeyle bıraktın ben açıkladım. Senin yöntem en doğrusu ve güzeli gibi geldi :).

    Sen değil Oscar kaybetti, bu da böyle biline :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak kelimelerde buluşmak çok güzel.
      Oscar kaybetti di mi, derdine yansın :))))

      Sil
  3. Liste süper de o çocukların tatlılığı... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasıl tatlılardı, bir de çalışlarını duysaydınız. Zerre teklemediler...

      Sil
  4. Turşuu! Ay nasıl canım çekti :)

    YanıtlaSil
  5. leylak, kitap, çilek seçtim kendime harflerinden :)

    YanıtlaSil