.

.
.

13 Şubat 2019 Çarşamba

13 ŞUBAT (BAKMALARA DOYAMADIM)

Geldik 13. güne, demiş ki sevgili Ezgi:

13. Bakmaya doyamadığın instagram hesaplarıyla tanıştır bizi:

Epeyce bir düşündüm, bu amaçlı takip ettiğim bir hesap var mı diye, ben genelde bakmaya doyamamak gibi bir kriteri esas almıyorum. Benim instagram çevresi genelde eş-dost, blog arkadaşları, arkadaşların arkadaşları falan. Yine de şöyle bir gezindim takip ettiklerim arasında ve şunları seçtim:


-Çizer Hakan Keleş'in hesabı. Fotoğraflar (genelde Eskişehir görüntüleri) üstüne yaptığı illüstrasyonların cuk oturmuşluğuna ve çizimlerin güzelliğine bakmaya doyamıyorum:



-Yine çizer Serkan Altuniğne'nin köpeği Bobo için yaptığı çizimler, gülmekten öldürüyor beni:



-Mesut Esirgen'in doğa fotoğraflarını içeren hesabı: 




-Serdar Aydın'ın yine doğa ve ANTDOB sahne fotoğraflarını içeren hesabı: 




-Ve son olarak illüstratör Merve Dilek Efe'nin bayıldığım çizimleri:



Bugünlük bu kadar diyelim, kalın sağlıcakla...

6 yorum: