.

.
.

23 Şubat 2019 Cumartesi

23 ŞUBAT (NELER YAPIYORUM?)

Vay canına 23 gündür meydanı kimselere bırakmamışız, bakalım bugün ne diyoruz:

23. Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz. Örnek yazı linki için buraya bir tık.

Cüce şubat boyuna boşuna bakmadan hayli dolu dolu geçti. Ocak ayında tembelliğe vurdurduğum okuma işinde Şubatta hedefime ulaştım, hatta daha 5 gün olduğuna göre hedefi de aşmam mümkün. Şimdi Ezgi gibi yazacak olursam:

-Seviyorum: Bu ay en çok ay sonuna doğru yüzünü gösteren güneşle güzelleşen havaları sevdim, bir de çiçek açan badem ağaçlarını...

-Yiyorum: Bu ay en çok ıspanaklı-yeşil soğanlı-peynirli gözleme, kısır-turşu, etli-terbiyeli kereviz yemeği, yoğurtlu pazı kavurması ile bakliyat+pilav hazırlandı bizim evde. Haliyle pişirdiğim şeyleri de yemek durumunda kaldım. Daha sofistike şeyler pişirmek isterdim esasen ama ne yerim, ne de gönlüm geniş, daha açık bir ifade ile canım istemiyor 😃 

-İçiyorum: Eh, geleneksel Türk kahvaltısının eşlikçisi ve akşam yemeği sonrasının keyifçisi olarak bol bol çay, aralarda filtre kahve-nescafe, dışarı çıkıldığında Türk kahvesi ve şu anda bunları yazarken de sahlep ☕

-Okuyorum (okudum): Sırayla: 
1- Raydan Çıkan Trenler/Hernan Ronsino
2- Mühür/Gökçer Tahincioğlu
3- Kural Tanımayan Bir Moda Kılavuzu/Eda Çakmak
4- Ece 5/M.K.Perker
5-Otların Uğultusu Altında/Şükrü Erbaş
6-Aşıklar Bayramı/Kemal Varol
7-Soğuk Deri/Albert Sanchez Pinol
8-Yetim/Hatice Meryem
9-Yalan Satıcısı/Attila Şenkon
10-Gergedan/Mine Söğüt
11-Bukalemun/Nuray atacık
12-Tanrı Gözünden Irak/Zsigmond Moricz
13-Koşarken Belli Olmaz/Burcu Arman
14-Karganın Elyazması/Max Aub
Son ikisi elimde, okuyorum. Diğerlerini okudum ve en çok Kemal Varol'un Aşıklar Bayramı'nı beğendim. 

-İzliyorum: Şubat ayında ilk olarak Blu TV'de senaryosunu kardeşimin eşinin yazdığı "Bozkır"ı izledim ve çok beğendim. Ocak ayında başlayıp bitiremediğim "You"nun son bölümlerini izledim ve sevmedim, devamı gelirse izleyeceğimi sanmam. Başta iyi gidiyordu ama sona doğru saçmaladı. Yine Netflix'de "Umbrella Academy"yi izleyip bitirdim. Yeni bir dizi arayışındayım. Film olarak biraz kısır bir ay oldu. Her ikisi de sinemada olmak üzere "Organize İşler Sazan Sarmalı" ve "Dogman" bu ayın filmleri oldu. İlki vasat, ikincisi ise oldukça güzeldi. 

-Dinliyorum: Evde bu aralar Jülide Özçelik'in "Nefes" ve Dilek Türkan'ın "An" isimli albümlerini dinliyorum. Ayrıca üç konsere gittim, Müze'de arp ve klarinet eşliğinde oda müziği, Türkan Şoray Kültür Merkezi'nde "İbrahim Yazıcı-Selva Erdener Konseri" ve Opera Sahnesi'nde "Sevgililer Günü Konseri". Yarın akşam ise Hakan Aysev'den Barış Manço ve Cem Karaca şarkıları dinlemeye gideceğim. 

-Geziyorum: "Onay Akbaş" sergisini gezdim. Arkadaşımın kızının doğum günü kutlamasına katıldım, öğrencimle buluştum, arkadaşlarımla geleneksel aylık buluşmamı yaptım. E daha ne olsun değil mi? 

-Yapıyorum: Valla pek bir şey yapamıyorum, zira carpal tunnel sendromum tavan yaptı bu aralar, ellerim hiçbir işe yaramıyor. Kenarlarını örüp birleştirmeye başladığım motifler bile sepetlerinde kış uykusuna yattılar. En çok yaptığım şeylerin başında tablette şeker patlatmak geliyor 😃
E yeter bu kadar değil mi? Haydi cümleten kolay gelsin...

Fotoğraf  5 yıl önce bu tarihlerden:



2 yorum: