.

.
.

8 Ocak 2012 Pazar

PAZAR RAPORU


-Fırtına ve yağmur dindi, güneş çıktı. Lakin yarın ne olur bilinmez.
-"A Separation" filmini izledim, çok beğendim. İran sinemasını seviyorum.
-"B, Bira"yı bitirdim, üstüne hemen "Parfümün Dansı"nı ısmarladım. Tom Robbins'i şimdiye kadar ihmal ettiğim için kendimi kınadım.
-Yeni bir kitaba başlamak yerine Füruzan'ın oldukça sıkıntılı bir dönemimde okuduğum ve tam keyfini çıkaramadığım "Sevda Dolu Bir Yaz"ını tekrar aldım elime. Bütün Füruzan kitapları gibi her satırı kalbimi titretiyor.
-Kırmızı salçalık biber, pazı, soğan, sarmısak ve haşlanmış bir avuç aşurelik buğdayı çok az yağla çiğden pişirdim. Son derece hafif, kendi doğal tadında ve lezzetli bir yemek çıktı ortaya, yerken yoğurt ilave ettim. Ekmekçim sağol, sen düşürdün bunu aklıma.
-Az evvel arıların toplu ölüm sebeplerini de öğrendim, parazit sinekler virüs bırakıyormuş.
-Ve son olarak sabırsızlıkla gösterim saati 22.30'a alınmış "Behzatım amirim"i bekliyorum...

10 yorum:

  1. Ben de bekliyorum,az kaldı.

    YanıtlaSil
  2. Bir Sıska Bacaklar'ı var ki, ben birkaç kez okudum ve çok seviyorum. Amerika'ya gidersem bir gün ve Tom Robbins hala yaşıyor olursa manevi babam olmasını rica edeceğim. Yeteneğini almak istediğim tek yazar. Sarkastik diline bayılıyorum. B, Bira'yı ben de okumuş ve şunu yazmıştım:
    http://benyazarsamolur.blogspot.com/2011/06/b-is-for-beer-tom-robbins.html

    Çılgın esen rüzgar çanağı döndürüp ayarı bozduğu için Behzat Ç. seyremeyeceğim, bedbahtım.

    YanıtlaSil
  3. O vos vos'lardan benim de var zaten olmasaydı şaşradınız değil mi?
    Biz birbirimizin evini görsek kendi evimiz zannedeceğiz:)))

    Hoş bir pazar gününden kalan saatlerin de hoş geçmesini diliyorum...

    Baykuş gözüyle

    YanıtlaSil
  4. bizdeki o vosvoslar arcanın oyuncağı oldu:( parfümün dansı benim listemde de var, bakalım beğenirseniz ben de ısmarlayayım. mutlu haftalar olsun

    YanıtlaSil
  5. Parfümün Dansı çok güzel kitaptır. Mükemmel bi seçim ^.^

    YanıtlaSil
  6. amirim bitti ama sonunu kaçırdım.seyretmeden uyuyamam.internete düşsün diye bekliyorum şimdi.

    arabaları sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. Havaların düzelmesine sevindim. Haberlerde izlediklerim dehşet manzaralardı. O salçalı yemek de çok ilgimi çekti doğrusu:)
    Sana güzel bir hafta diliyor ve öpüyorum Leylak' cım...

    YanıtlaSil
  8. Leylakcığım, Parfümün Dansı çok güzel bir kitaptır. Çok beğeneceğini, keyifle okuyacağını düşünüyorum.

    B, Bira'yı da ben senden öğrendim. Kitap diyetimde biraz yol alayım hemen alıp okuyacağım :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Pazar akşamı behzat amirim ve ekibi, p.tesi aksamı da Leyla ile Mecnun.
    Zaten iki dizim var...

    Arıları bilmiyordum ama kuşları dışarıya atılan çiğnenmiş sakızlar gagalarına yapıştığı için öldüklerini biliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Parfümün Dansı, benim de ihmal ett,ğim bir roman. Beğenirsen ekleyeyim listeme. Senin kitap konusundaki referansın önemli bilirsin :))

    YanıtlaSil