.

.
.

24 Ocak 2011 Pazartesi

TAMİRATLI GÜN

Nüfus kağıdı eskimiş bir evde geçici de olsa yaşamak sık sık usta ziyaretlerine sebep oluyor. Kış başında geçirdiği ağır kombi krizinden sonra kalp-pardon kombi-nakli yapılan babaevimizin bu defa da damarlarında sorun çıktı. Dün balkondan mutfağa girerken kafamıza düşen damlalar su borularında sızıntı sinyali verince tekrar tamirci aranmaya başlandı. Az evvel geldiler, değiştirecekleri üstteki iki kata ait boruların tavandan giren dirsekleri ama dört kişi birden doluştu mutfağa. Kalabalık gelince iş daha önemli görünüyor ve maliyeti yükseltiyor galiba. Sinirlerim zıplamasın diye mutfağa uğramıyorum lakin onlar gittikten sonra temizleyeceğim pisliği düşündükçe şimdiden kaşıntı tutuyor, hediyesi kaç TL ye mâlolacak orası da ayrı bir konu tabii ki. Mutfaktan son anda kaçırabildiğim fincan içi çorbamla pencere sefası yaptım bir süre; bolca gri gökyüzü, arkası arkasına seyreden otomobiller, sevimsiz dış yüzeyleri tozpembe plastik cephe kaplamasıyla sevimli hale getirilmeye çalışılsa da başarılı olunamamış iki adet yurt binası, yapraksız ağaçlar ve karşı komşunun balkonda öksürerek sigara tüttüren ergen oğlunu izleyip çorba bitince ayrıldım camın önünden.

Mutfaktan gelen matkap, keser ve testere seslerini bastırmak için Hüsnü Arkan, Birsen Tezer ve Müfide İnselel'den yardım almaktayım, Hüsnü Arkan'ın albümündeki tüm şarkıları ezberlememe ramak kaldı. Dinlerken çorbanın üstüne zencefilli limon çayı içerek de bir nevi kış güzellemesi yapıyorum. En sevdiğim şarkıyı siz de dinlemek ister misiniz? Haydi o zaman, buyrun:

Hüsnü Arkan - Birsen Tezer - Hoşgeldin Dinle, Klip izle

43 yorum:

  1. Çok zordur kurulu düzende tadilat, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Ben de nüfus kağıdı eski evde yaşıyorum :)tamir çok var ama baharı bekleyin diyorum kışta soğukta zor biraz.Ama tabii böyle acil durumlarda el mahküm oluyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin leylakcığım
    tamirat işleri baş ağrıtıcı gerçekten de
    ankaranın yağmurlu ve kapalı havası da içimi bunalttı bugün
    öpücükler sana

    YanıtlaSil
  4. Keyifsiz bir iş günü içerisinde yine tebesüüm bıraktı bu sayfa:)
    Bir ara ankara da yapılacak ev varsa biz taşınalım diyorduk:) Neyseki şimdi evimiz yeni bina.
    Çok zor tadilat işleri kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. Leylak'cım çok beğendim sağol hatta face de paylaştım bile; almam lazım albümü.
    Kolaylıklar dilerim sana mutfak işlerinde sevgiler kocaman:)

    YanıtlaSil
  6. Leylak Dalı Örtmenim,
    ben müziği dinleyim siz matkap çekiç seslerini :))
    kolay gele...

    YanıtlaSil
  7. Eskiyi yenilemek güç,kolay gelsin.Yarın yüzünüzden tebessümün eksilmeyeceği güzel birgün olsun.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  8. Ah bilirim ben bu tamirleri. İşte bu tamirler yüzünden pes edip evi satmaya karar verdi ailem...

    YanıtlaSil
  9. Ay pardon, alttaki yazına daldım. Kolay gelsin. Çok zor temizliği gerçekten. Battınsa biraz daha bat, temizlikçi çağır. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. İçinde oturulurken evde tadilat kadar sıkıcı bir şey yoktur. Sana sabır ve kolaylıklar diliyorum Leylak' cım.

    YanıtlaSil
  11. Leylakcığım, kolay gelsin zor operasyonlar bunlar.
    Tam yazının sonuna geldim,albüm nasıl diye düşünürken linki tıkladım ve şimdi dinliyorum.çok güzelmiş.ben de edineyim :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Kupaya bayıldım, bayıldım. Size mutfağa ufak bir dalış yapıp bütün fincanları, kupaları görmek, hepsinden birer bir şey içmeyi nasıl istedi canım:)

    Tadilat zordur, sinirdir, cep deler, pistir, hakkında güzel bir şey yazamayacağım bir merettir. Bize sadece kolay gelsin demek düşer.

    Ece söylediğinden beri ben de takıldım Hüsnü Arkan'a. Restoran açma proje ödevinin bünyemi sarstığı bu günlerde nefes oluyor bunalan ruhuma. çok çok öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
  13. hala birkaç ay önceki doğalgaza geçme olayının travmalarını üzerimden atabilmiş değilim. afedersiniz popom büyüklüğünde olan mutfağımızdaki pisliği her hafta yardımcı gelmesine rağmen iki haftada temizleyebildik.

    YanıtlaSil
  14. O kadar hengame arasında kendinize keyifli bir ortam yaratmanız ne hoş..

    YanıtlaSil
  15. Hayatın Süs Payı,
    El mahkum, mutfağa gitsem kafayı sıyıracaktım o yüzden salonda kendimi oyalayacak birşeyler buldum. Neyse hallettik kurtulduk:)

    YanıtlaSil
  16. Aslım bidenem,
    Bilirim pis iştir, yıllar önce bu evde sobadan doğalgazlı kat kaloriferine geçiş yapılmıştı. Sonrasında annem bir ay yataktan çıkamamıştı. Ben kış başında iflas eden kombiyi değiştirdiğimizde bile perişan oldum, üstelik diz ağrımın tavan yaptığı bir dönemdi. Evler kendi kendini onarsa ne iyi olur di mi:))

    YanıtlaSil
  17. Zerocum,
    Bir kupa manyağı olan ben her gördüğüm ve beğendiğim kupayı almamak için kendimi zor zaptetmekteyim. Sen bize gel, sırayla hepsinden birşey ikram edeyim:))
    Tamirat işini en az hasarla hallettik gibi bakalım.
    Hüsnü Arkan'a gelince, son zamanlardada dinlediklerimin içinde en sevdiğim albüm oldu.
    Ben de seni koccaman kucakladım:)

    YanıtlaSil
  18. Nanem Şekerim,
    Sağolasın, çok şükür hallettik gibi.
    Albüm gerçekten güzel, tavsiye ederim. (Hüsnü Arkan bana komisyon verecek bu gidişle satıştan:))

    YanıtlaSil
  19. Asucum,
    Sağolasın, bu dün aniden çıktı ortaya ve neyseki bugün hallettik fazla uzamadı.
    Nefret ediyorum tadilat ve tamirattan:))

    YanıtlaSil
  20. Nedretcim,
    Sağolasın canım, bitirdik şükür ve elbirliğiyle temizledik.
    Bir alttaki postta bahsettiğin şeyler çok tanıdık. isteklerini yerine getirmeye çalışacağım ve sen bu kadar istek yaparsan yakında assolist olacağm, yaşasın:)))

    YanıtlaSil
  21. Mavi Baloncum,
    Oturduğun evi mi satıcaksınız. Aslında var ya ben de badana yapacağıma taşınmayı tercih ederim:))

    YanıtlaSil
  22. Nehire,
    Sağolasın, gerçekten evdeyken tamirat, tadilat zor iş.
    Hepimizin yüzünden gülümseme eksik olmasın, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Aynur,
    İyi dinlemeler diyeyim o zaman:) Umarım sevmişsindir...

    YanıtlaSil
  24. Özlemcim,
    Sağolasın.
    Albümü öneririm gerçekten güzel...

    YanıtlaSil
  25. Ebrucum,
    Neyse ki yeni binaya geçip kurtulmuşsun bu işlerden. Şu anda bulunduğum ev bizim aile evimiz, haliyle de çok eski, bir sürü sorun çıkıyor o yüzden. Bunu hallettik bakalım yakında ne çıkacak:)))

    YanıtlaSil
  26. Maviannecim,
    Sağolasın.
    Evet bugün hava da tatsızdı, üstüne bir de tamirat beni de sıktı, bunalttı.
    Ne diyelim sağlık olsun.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  27. Asiscim,
    Aman kış günü kalkışma böyle işlere, bir de hasta edersin kendini. Ben ufacık şeyden bile sıkıldım.
    Sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  28. Ballı Lokmam,
    Zor gerçekten. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  29. Kolay gelsin, bu işler çok zor Leylak'cım hele içinde eşya olan ev tadilatı benim korkulu rüyamdır.
    Sanırım biraz da evini özledin:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Umarım, bu tamirattan anlatacak bir hikaye çıkmamış, herşey yolunda gitmiştir.
    :)

    YanıtlaSil
  31. :( Hiç sevmem kurulu evde tamiratı. Sen yine iyi çok gerilmemişsin. Mümkün oldugunca almayayım ben :)

    YanıtlaSil
  32. Canım bacım, sen yaşanan evde tamirat yapılırken bile bir şekilde keyfini yapabilen, kocaman yürekli bir insansın.. Gıpta ettim sana. Ben olsam neler derdim, ya da blog falan görmezdi gözüm.. Helal olsun senin o güzel ruhuna :)
    Bu arada şarkı da çoook güzeldi..

    YanıtlaSil
  33. Evde tadilat işi çıkması beni de çok rahatsız eder hele ,geldim , geliyorum diyen ustaları beklemek !neyse size geçmiş olsun diyorum...
    Hüsnü Arkanı bizimle paylaşmanız çok hoştu ,merakımızı giderdik ,gerçekten güzelmiş,teşekkür...Kupa da çok şeker!Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  34. Hele bi de ustalar arızalı raporuna sahipse :D

    YanıtlaSil
  35. boşver evi Leylak Dalım sana birşey olmasın onlar gelir geçer... yalnız belirtmeden geçemeyeceğim kupalarınızın hastasıyım üleyyyyyn :)
    Ha bu arada dün gece Mavi Balonla sen benim evdeymişsiniz sen salatalıklı kiş yapıyormuşsun...
    Salatalıklar bütün bütün yalnız ne demekse :)

    YanıtlaSil
  36. Fundacan,
    Geldi geçti zaten, boşver tamiri, tadilatı:)
    Kupalarım sizin köpeğiniz olsun da o ne iştir salatalıklı kiş:)) Hemi de bütün bütün. Hayatımda bırak salatalıklısını kiş yapmadım, kimsenin tavuğuna da kiş demedim:))))
    Hayrolsun Fundacan hayrolsun, özleşmişiz biz, buluşalım bi ara...

    YanıtlaSil
  37. Sis,
    Haklısın genellikle arıza raporlu oluyor usta dediğin, neyse ki çok uzun sürmedi çabuk sepetledim:))

    YanıtlaSil
  38. Baykuş Gözüyle,
    Sağolasın, neyse ki çok fazla sorun çıkmadan hallettik.
    Hüsnü Arkan'ı beğendiğinize sevindim, bu ara sürekli dinlemedeyim.

    YanıtlaSil
  39. Bacıcım ya sinir olsam ne değişecek. Bir zamandır bu tarz işlere kendimce can sıkmadan katlanmayı öğrendim. Geçen yıl tam aceleyle kapıdan çıkarken bir tencere kurufasulyeyi mutfağın zeminine döktüm. Bir an oturup bağıra bağıra ağlamak geçti içimden. Sonra "sakin ol" dedim kendime ve bağıra bağıra şarkı söyleyerek temizledim. Sonuç ilkinden daha iyiydi, hem yerler temizlendi, hem ben sinirlenmedim:)))

    YanıtlaSil
  40. Buğdaycım,
    Valla mümkün olsa ben de almayacağım ama geliyor mübarekler haber bile vermeden:))

    YanıtlaSil
  41. Ekmekçim,
    Çok şaşırtıcı ama biraz kirletmek dışında fazla bir sorun çıkarmadılar:))

    YanıtlaSil
  42. Nurcuğum,
    Evimi özledim özlemsine de bir süre daha buradayım el mahkum. O nedenle tamirata tadilata katlanmak zorundayım:))

    YanıtlaSil
  43. en sevdiğimiz albüm aynı bu sıralar. keyifle dinleyin:)
    keyifle okudum yazıyı yine yine yine!

    YanıtlaSil