.

.
.

26 Ocak 2011 Çarşamba

SABAH DÖKÜMÜ


-"İnce belli bardakta olmazsa çay içmem abi" diyenler için çakma ince belli kupa. Paşabahçe çıkarmış, hem de tasarım ürün; Erdem Akan imzalı.

-Kar yağıyor, yerler ıslak tutar mı bilmem? Tutarsa sevineceğim; hem griden beyaza geçeceğiz içimiz aydınlanacak, hem de şu Keçi midir Davar mıdır nedir o gribin mikrobu kırılacak.

-Yahu 30 yılı aşkın bir süreden sonra insan hala rüyasında kendini Cebir'den ikmale kalmış görür mü? Lise 1'deyim, bütün notlarım iyi, Cebir zayıf ve sorular derste dinlemeyip laklak ettiğim konulardan geliyor. Panik halindeyim, babama bana özel öğretmen tutması için yalvarıyorum. Böyle rüya mı olur, ayrıca ben Cebir'den hiç ikmale kalmadım, bırak Cebir'i ben ikmale kalmadım arkadaş, ne sebeple giriyor rüyalarıma bu konu hilafsız ayda bir?

-Ayşe Kulin'le "Hayat" bitti, "Hüzün" başladı.

-Snıf snıf, sol yanımdan mis gibi nergis kokusu geliyor. Annem değişik bir yemek pişirdiğinde babamın tipik cümlesiydi: "Snıf snıf, burnuma yemek kokusu geliyor". Aramızda bir parola olmuştu ben küçükken, canımız bir yemek istediğinde koro halinde söylerdik: "Snıf snıf, burnuma yemek kokusu geliyor".

-Bir yemek yazısında okumuştum, "Bir evde kavrulmuş soğan kokusu varsa o evde anne var demektir". Doğru.

-"Öyle Bir Geçer Zaman ki" dizisinin bütün tiplerinden-Hasefe Hanımı tenzih ederim-ikrah getirdim.

-Ara öğün zamanı, elma yemeye gidiyorum. Kalın sağlıcakla...

Meraklısı için ilave not: Kar an itibarıyla durdu.

Bir not daha: İzleyici sayım 366 olmuş, yılın her gününe bir izleyici, hatta Şubat'ın 29 çektiği artık yıl için bile var, ne uyumlu değil mi:))))

35 yorum:

  1. ben mezun olalı da 12 yıl oldu,ama hala en sık gördüğüm rüya üniversitede bir dersin sınavına geç kaldığımdır.okulla ilgili eksik kalan birşey var galiba,ama anlayamadım gitti. :))

    YanıtlaSil
  2. RÜYANIZ HAYIR OLSUN İNŞALLAH.BARDAK ÇOK DEĞİŞİKMİŞ,BEN BÜYÜK BARDAKLA ÇAY İÇEMEYENLERDENİM.HÜZÜNÜ BİTİRDİM,NAZLI ERAY OKUYORUM ÖNERİRİRM

    YanıtlaSil
  3. Ben kupaya bayildim iyi gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
  4. çok cin bir tasarım olmuş o fincan:)

    YanıtlaSil
  5. beğendim ben de tasarımı :)) çay da ne güzel duruyormuş içinde ...kar yok henüz buralarda ama soğuğu var epey sevgiler ablacığım...

    YanıtlaSil
  6. İnce belli bardağımın yerini asla tutamaz :) :) :)

    YanıtlaSil
  7. ben kupada icerim cayı - cam bardagı pek sevmem. ama bu bardaga itirazim yok.

    ayrıca kar yağmasın.
    ben böyle mutluyum :)

    YanıtlaSil
  8. Farklı tasarımlar çok hoşuma gidiyor. Bu fikir de çok orijinal.

    "Bir evde kavrulmuş soğan kokusu..." cümlesini de çok beğendim, not aldım :)

    Güzel yorumlarınızla, blogumda yayınladığım yeni yazımı şereflendirmeniz umuduyla ...

    YanıtlaSil
  9. kamu yönetiminden kalıp kalıp diplomamın geri alındığı bir rüya da bana musallat:)

    ve öyle bir geçer zaman ki...
    ilk bölümlerinde sevmiştim o diziyi. ne zaman ki bir bölüme beş filmlik dozda dram katar oldular bilinçli bir sömürüye alet olduğumuzu düşünmeye başladım. Şimdilerde izlemiyor olsam da fragmanında gördüğüm boğulma sahnesi bile fikrimi körüklemeye yetiyor. Ahlakımız konusunda abartılı hassasiyetler gösteren RTÜK'ün toplumsal ruh sağlığımız konusunda ellerini bağlayan kim acep?

    sevgimle

    YanıtlaSil
  10. Mete müdürü dövse tam olacaktı ama olmadı:))
    Hayat ve Hüzün alınmıştır :)) ama henüz okumaya var, aç gözlülükten alınmıştır.
    Yok anam illede ince belli bardak, hatta kahveci modeli.

    Öptüm çok

    YanıtlaSil
  11. haahaa :D çok güzel olmuş bu bardak ya.. karadenizli çaysız duramaz bi de ince beli bardaksız :D hemen almam lazım çeyize 3-5 kutu .

    YanıtlaSil
  12. Leylak dalı, ben de üniversite'ye geri döndüğümü, hocalarımı ziyaret ettiğimi görürdüm mezun olduktan sonraki ilk beş altı sene. En son hocalardan biriyle vedalaştığımı gördüm sonra bir daha öyle rüya görmedim.

    Kavrulmuş soğan kokusu bana da bolca "esas ev" çağrışımlıdır. Kaldığım yurtta afrikalı oğlanlar kavurduğunda çok yadırgardım.

    Kupa da tam bizlik. Kim akıl etmişse alnından öpmeli.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Bardağa bayıldım,güle güle kullanın. Ben de, eşim de hep aynı rüyayı görüyormuşuz. Üniversitedeyiz ve bize pardon yanlışlık olmuş, siz liseden mezun olmamışsınız ki, üniversiteye gidemezsiniz diyorlar. İlginç olan eşimin de benzer rüyayı görmesi. Üstelik ikimiz de liseyi bitireli 33, üni. bitireli 28 sene olmuş. Ne korkuymuş bu içiize kazınan anlamadım:))

    YanıtlaSil
  14. Dün kendine aldığın hediye buydu diye düşünüyorum, çok zevkli hatunsun diyorum, mis gibi çayları afiyetle içmeni diliyor, öpücüklerimi yolluyorum:))

    YanıtlaSil
  15. Niyeyse direnmiştim Ayşe Kulin'i almak için, bugün dayanamadım aldım, başladım az önce henüz yorum yapacak kadar okumadım ama :)) Kaymak ve Kadayıf çığlıklarla başladı güne, kar sevinciyle tutar dedim çocuklara ama hemen eriyiverdi.

    YanıtlaSil
  16. Kaymaklı Kadayıfım,
    Popüler olalı Ayşe Kulin okumuyordum ama anı olunca ben de direnemedim ve inan N.Er.ay'ın anılarından daha çok sevdim. Sen de beğeneceksin eminim. Kar keşke tutsaydı değil mi:(

    YanıtlaSil
  17. Sevdacım,
    Ben de çok bi mersü diyorum, o çayları birlikte içelim diyor bilmukabele öpücük yolluyorum...

    YanıtlaSil
  18. Çenebaz,
    Haklısın ya, bu eğitim-öğretim sistemi nasıl korkuya dayalı bir şeyse 30 yıl sonra bile rüyalarımıza giriyor, hayret. Bıktım yemin ederim Cebir-geometri sınavı korkusundan rüyalarımda:))

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Ne Yazdı,
    Sen hocayla vedalaşıp kurtulmuşsun, darısı başıma:)
    Kupa komik gerçekten değil mi, soğan kokusuna da gerçekten katılıyorum:))

    YanıtlaSil
  20. Ella.m,
    O zaman hemen Paşabahçeye bir ziyaret yapacaksın:))

    YanıtlaSil
  21. Lalem,
    Ben aslında porselen fincanı tercih ederim, yoksa kupa. Bardak zorunluluk halinde kullanırım ama bu çok komik geldi o yüzden aldım:))

    YanıtlaSil
  22. Gülgün,
    Herkes böyle bir rüyadan muzdarip anlaşıldı:))
    Dizi konusunda söylediklerine katılıyorum...

    YanıtlaSil
  23. Kontrast,
    Sağolasın, uğrayacağım bloguna...

    YanıtlaSil
  24. Ayci,
    anlaşılan sen bezmişsin Almanya'da kardan. Buraya o kadar seyrek yağar oldu ki özlüyoruz. Lakin yağdığı anda güzel sonrası çekilmez:)

    YanıtlaSil
  25. Hayatın Süs Payı,
    Bardak alışkanlığınız varsa tutamaz tabii ki:))

    YanıtlaSil
  26. Burcucum
    Buraya da yarım saat yağıp vazgeçti, soğuğunu bırakarak gitti:)

    YanıtlaSil
  27. Judy,
    Değil mi? Zeki bir kişiymiş tasarımcısı:))

    YanıtlaSil
  28. Serrose,
    Teşekkürler canım:))
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  29. orgucuoyuncakcınine,
    Sağolun, ben bu rüyayı sık aralıklarla görürüm, bir türlü kurtulamadım gitti:))
    N.Eray'ın anılarını okudum, o benim yazarlarımdan biridir, kaçırmam pek kitaplarını.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  30. Kara Kitap,
    Valla ben de anlayamadım, baksana yalnız değilmişiz. Nasıl bir öcüyse bu okul:))

    YanıtlaSil
  31. Erenerdi,
    Sizinle 366 olmuştu zaten:)))

    YanıtlaSil
  32. Kupa çok orjinal...Keyifli çay saatleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  33. leylakcığım izleyici sayının daha çokkk artacağını düşünüyorum ben :))

    kavrulmuş soğan kukusu ve anne
    güzel bir ikili
    ben de hep poğaça veya kek kokusunu bağdaştırmışımdır
    bu bardak da fena halde çakma ince belli
    acaba ince belliyi tek geçenleri keser mi :)))
    kaymaklı kadayıfla flamingo buluşmanıza gıpta ettim
    sevgiler ve selamlar efenimmm
    kaçtım

    YanıtlaSil
  34. Bulmacalarda hayati sıvı sorusuna çay yazasım gelir öyle önemli benim için:)
    Rüyaya çok güldüm annemi de ezelin alisi vurmuş önceki gece:))
    Az bile izleyici binler olacaktır:)
    Öpüyoruz

    YanıtlaSil