.

.
.

9 Mart 2024 Cumartesi

OSCAR ADAYLARIM / 9 MART

Efenim malumunuz yarın büyük gün, ben şu an Hollywood'da, Dolby Tiyatrosuna nazır oteldeki suit dairemde yarınki tören için son hazırlıklarımı yapıyorum. Akademi'den kırmızı balmumlu mühürle gelen davetiyeye bu sene olumsuz cevap vermeye utandım. İnsanları pandemiydi, ameliyattı derken kaçtır refüze ediyorum, zor olacak ama bu sefer katılayım bari dedim. Kostüm olarak pembe renkli, Snoopy'li pijamamı hazırladım. Bordo terlik ve Snoopy'li bez çanta ile kombin yapacağım. Sizler için de kırmızı halıda gözümü dört açacağım 😁

Gelelim Oscar tahminlerime, bu yıl aday filmlerin tamamını yalayıp yuttum, sağ olasın İzocam, pardon İnternet (tövbelerce, yaşım ortaya çıkacak İzocam Mizocam derken). Bazılarında sıkıntıdan bayılayazdım, bazılarını ise gerçekten beğendim:

-EN İYİ FİLM:

Ben: Past Lives
Akademi: Oppenheimer 

-KADIN OYUNCU:

Ben: Lily Gladstone (Killers of Flower Moon)
Akademi: Emma Stone (Poor Things) Sürpriz yapıp Lily de diyebilirler

-ERKEK OYUNCU:

Ben: Paul Giamatti (The Holdovers)
Akademi: Cillian Morphy (Oppenheimer)

-YARDIMCI KADIN:

Ben: Da'vine Joy Randholph (The Holdovers)
Akademi: Da'vine Joy

-YARDIMCI ERKEK:

Ben: Mark Ruffalo (Poor Things)
Akademi: Ryan Gosling (Barbie)

-ULUSLARARASI FİLM

Ben: The Teachers Lounge ile Perfect Days arasında kararsızım
Akademi: The Zone of Interest

Yan dallara da Akademi karar versin, her şeyi devletten beklemeyin canım 😂




Tören sonrası görüşmek üzere sevgili sinemaseverler...

4 yorum:

  1. Akademi Ryan Gosling'i seçmesin lütfen. Hiç ısınamıyorum adama. Hangi rolü oynarsa oynasın çok uyuz geliyor bana. Ödül alan filmleri öğrenmekten çok sizin kıyafet yorumlarınızı bekliyorum heyecanla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, çok kılkuyruk geliyor bana da ama bizi kim dinler :) Bu gece azimliyim izleyeceğim töreni, yarın yazarım kısmetse

      Sil
  2. Hayırlısıyla atlattık sezonu :) Oppenheimer silmiş süpürmüş tahmin ettiğimiz gibi. Lilly de hayal kırıklığına uğradım, heykelciği kucaklamasını çok istemiştim.
    Töreni izleyemedim ben, senin dedikoduları sabırsızlıkla bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Sizlerin sayesinde sinema konusunda bilgi sahibi oluyoruz. Deep'in de böyle bir yazısı var. Sizinkini de görünce merak edip inceledim. Sinemaya olan ilginizden dolayı sizi de tebrik ederim. Ben daha izleyeceğim filmi bile seçemezken, sizler sinemanın çok ötesinde Oscar adaylarınızı bile belirleyebiliyorsunuz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil