.

.
.

8 Temmuz 2010 Perşembe

HIRS

Biri beni durdursun yahu!..

14 yorum:

  1. benim listemde kabarık. elimde şu an sekiz kitap var okunmayı bekliyorlar,yalancının pokeri, brida, gelin, murka, shura, öteki kraliçe ve en son olarak bir cinayetin psikanalizi

    YanıtlaSil
  2. heheheheh ben eylüle kadar yasak koydum ... okunmamış son kitaba kadar almayacağım... Ilgın Olut'un Neva'sını okuduştum en son... bu adamın bi vicdan azbı bi kuyruk acısı olduğu kanatındayım.Elli Yıl Sonra Külün adı çk ilgimi çekti... Du İdefix de bi arama yaptırayım:))) E hadi ben gideyim

    YanıtlaSil
  3. dün benim odayı topladık kızımla..okuyamadığım,hiç başlayamadığım veya yarım kalmış bir sürü güzel kitap bulduk..bazılarının arasından çok güzel kitap ayraçları çıktı..onları ayraçların arasına koydum..kitaplığımı düzelttik.ama maalesef birkaç yıldan beri o güzelim kitaplarıma dikkatimi verip,okuyamıyorum..sadece sanatla ilgili kitapları okuyabiliyorum..ne olur beni bu konuda teşvik edşn..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kütüphanem okunmaya bekleyen yaklaşık 100 kitapla dolu ve ben dün 25 tane daha aldım.kitapyurdu'ndaki hesabımda 94 adet,idefix'te de 10 tane alınacak kitabım var.

    biri beni de durdursun lütfen

    YanıtlaSil
  5. aklımdaki yılan'ı almışssın şimdi dikkatlice bakınca gördüm.o kitabı ben de çok merak ediyorum.senden dinleriz artık.hiç hatice meryem okumadım,ama merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kara Kitapcım,
    Biri bizi durdursun desek de bizi kimse durduramaz herhalde, bu da bir nevi tiryakilik neyse ki faydalı:)
    Hatice Meryem iyi bir yazardır. "Sinek Kadar Kocam Olsun, Başımda Bulunsun" kitabını şiddetle tavsiye ederim. Bunu okuyum yazarım hakkında. Sahi setlerden hangisini aldın? (Okuyan da pırlanta ya da altın set sanacak:))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Selma,
    Sanat kitapları okuyabildiğinize göre diğerlerini de okursunuz, kendinizi biraz zorlayın. Şöyle elinize bir kahve, hafiften bir müzik ve kitapla başbaşa saatler. Süper olmaz mı?
    Çook sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Lalecim ılgın Olut'un daha önce 2 kitabını okudum ve seninle aynı görüşü paylaşıyorum kesinlikle. Bunu da sırf isminden dolayı aldım, aynı ismi taşıyan birine vereceğim okuduktan sonra, fena gitmiyor şimdilik.

    YanıtlaSil
  9. Kedicik,
    o zaman sana da bana da kolay gelsin, iyi okumalar diyeyim:))

    YanıtlaSil
  10. Durdurmasın durdurmasın okumak güzeldir hayat da güzeldir:))
    İyi okumalar.
    Sahilde Kafka'ya sıra geldi mi bu arada?
    Merak ettim de:)

    YanıtlaSil
  11. Özlemcim,
    Valla "Sahilde Kafka"ya henüz sıra gelmedi, başka kitaplar var bekleyen ama azmettim bu yaz bir Haruki Murakami okuyacağım:))

    YanıtlaSil
  12. :))))
    biride bana '' hadi ama ayıppp ayıp !
    ne bu kaç tane kitap rafta tozlara karışmış desin ama !!
    :(((((((((((((
    oku canım oku..
    en keyifli şey.. bende fizikti , dr.du - git-gellerden kafa kalmıyor anlamaya :(


    hayırlı kandiller leykakçığım..

    YanıtlaSil
  13. Nunucum,
    Senin kitap okuyacak ruh halin mi kaldı canım. Koşturmacaların bitsin nasılsa okursun. Yeter ki Allah sağlık versin.
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  14. yok yok durmayın siz devam edin
    en güzelini yapıyorsunuz : )

    YanıtlaSil