.

.
.

9 Temmuz 2010 Cuma

ESKİ DOSTLARLA HASRET GİDERME

Bugün iki ziyaretçim vardı; çocukluğumdan beri tanıdığım, çok eski dostlarım, yokluklarında çok özlediğim, tadlarına doyulmaz güzellikte, doğma büyüme Ankaralı Simit Bey ve Simide Hanım. Bir kucak papatyayla birlikte gelen bu iki eski dostu üç ayı geçiktir görmüyordum. Tiplerinde biraz değişiklik yapsalar da eskisi gibi güleryüzlü idiler. Simit Bey modern bir görünüme bürünmüş görmeyeli; saçlar punk modeli kesilmiş, kulağına taktığı halka küpe ile de tarzını iyice değiştirdiğini dosta düşmana ilan etmiş adeta. Simide Hanımsa kıvırcık saçlarına beyaz bir papatyanın süslediği şık bir şapka oturtmuş, aynı papatyadan bir de giysisinin yakasına konduruvermişti. Muhabbetimize doyum olmadı.

Simit Bey ile Simide Hanım'ı yolcu ettim, şimdi getirdikleri papatyalara bakarak bana yaşattıkları güzel dakikaları yadediyorum. Yine bekleriz efendim...

8 yorum:

  1. Sevgili Leylak Dalı,
    Akşamın bu saatinde simit bulamam heralde ama okuyunca benim canımda yanında demli bir çayla bir simidi yolcu etmek istedi...
    Son olarak Julia Child gibi''Bon Appetit''....

    YanıtlaSil
  2. simit bey ve simide hanımla yeni halleriyle ilk kez karşılaştım eee yeni dünyaya uymak gerek değil mi
    ellerinize sağlık : )

    YanıtlaSil
  3. Aaaa, ama bazen çok acımasız oluyorsun sen:)))

    YanıtlaSil
  4. Bir kaç kere yorum yazmak istedim,beceremedim galiba, yazı çıkmadı çünkü.Yine deniyorum çünkü bir haberim var.Annecikte ki iki hafta iki ada yazısının altına,size not yazdım.Bu yayınlanıcak mı bilmiyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle
    SÜPERSIN sennnn:))

    YanıtlaSil
  6. süpersin ellerine saülık baylm bu sunumadı

    YanıtlaSil
  7. Ben de isterim ben de ben de :)
    Ya Leylak Abla bir gün ikimizi de yapsana Dilek ve Nurşen simitler.Nasıl bir şey çıkacak ortaya merak ediyorum :)

    YanıtlaSil