.

.
.

11 Mayıs 2015 Pazartesi

FİLM MEYDAN OKUMASI 22


22- Sizce kıymeti en az bilinmiş film hangisi?

Bu soruya cevap vermek için müthiş bir hafıza olması gerekiyor, en az bilinmiş biraz abartı kaçsa da yeterince bahsedilmemiş ya da benim bahsedildiğinden farkında olmadığım bir film düşününce aklıma "The Broken Circle/Kırık Çember" geldi.


Felix Van Groeningen'in yönettiği bir Belçika filmi "The Broken Circle", yanılmıyorsam yabancı dilde Oscar adayı olmuştu. Bir arkadaşımla izlemiş ve film bittiğinde aynı ruh haliyle koltuğa mıhlanıp boğazımızdan yükselen hıçkırığı yutmaya çalışmıştık. İzlemesi biraz yürek isteyen, çok etkileyici bir filmdi. Konusundan bahsedip spoiler vermek istemiyorum, arayan bulur zaten ama dediğim gibi üzerinde daha çok konuşulması gereken bir film olduğunu düşünüyorum.

Bugünlük bu kadar...

2 yorum:

  1. O zaman izlenecekler listeme eklendi :-)

    YanıtlaSil
  2. Bu filmi benden baska fark eden birilerinin daha olmasina cok sevindim. Cok agladim izlerken, icim acidi ve cok acili oldugu icin kimseye oneremiyorum. Bu arada yazilariniza, anlatiminiza bayildim. Sizle sohbet etmek guzel olurdu. Sevgiler, Z.

    YanıtlaSil