.

.
.

16 Aralık 2012 Pazar

"SİZİN KİTAPLIĞINIZ NASIL?" 29

Puslu bir Pazar gününden günaydın. Yeni yıl havasına girme vakti geldi diye düşünüyorum ve hâlâ içimde uyuklanan yılbaşı cinini uyandırmak için başından aşağı bir kova su dökmeyi planlıyorum. Şu ağaç ve süsler nerelerdeyse bir çıksın ortaya, belki renkli renkli görünce aşka gelirim. Akşam için müthiş bir planım var, müzik alanındaki Füruzan'ım olan kanun sanatçısı Göksel Baktagir'in konserine gideceğim. Yılbaşı cinini dışarı atarak yer açtığım ruhumu kanun sesiyle dolduracağım. Şimdi gelsin kitaplıklar, yarın elimdeki son fotoğrafları ekleyerek bu etkinliği bitiriyorum ama ben de göndermek isterdim diyenler dert etmesinler. Yılbaşı sonrası sırf bu konuyla ilgili bir blog açmayı düşünüyorum.

İlk kitaplık "Heyyfi"nin. Huzur veren bir ortam, sıcak bir ışıklandırma, bir sürü kitap ve müzik. İnsan daha ne ister...


Benzer bir ortam ve kitaplık da "Nehir İda"dan geldi.


Ve günün son kitaplığı kısa bir süre önce gurbete yolladığımız "Küçük Hala Aynur"dan. Buradan yazılarını özlediğimizi belirtirsek daha sık yazar belki...


Sabahın yemişi üç kitaplık diyor ve ağacımı süslemeye gidiyorum. Fotoğrafları tıklayıp büyütmeyi unutmayın..

11 yorum:

  1. Bayılıyorum bu kitaplıklara :) hepsini gördüğümde yüzümde bir gülümseme.
    Arkadaşlarımızın kitaplıkları çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Sanki evimize misafir gelmişsin gibi hissettim :)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    zamanında şöyle de bir şeyler olmuştu, http://neoyle-neboyle.blogspot.com/search/label/Kitapl%C4%B1%C4%9F%C4%B1n%C4%B1%20G%C3%B6ster%20Projesi

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    zamanında şöyle de bir şeyler olmuştu, http://neoyle-neboyle.blogspot.com/search/label/Kitapl%C4%B1%C4%9F%C4%B1n%C4%B1%20G%C3%B6ster%20Projesi

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Tüm kitaplıklar ayrı keyif, bu seriyi takibe bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Ben de aynı şeyi diyecektim:) Evimizin başköşesine hoşgeldin.
    Öpüyoruz

    YanıtlaSil
  7. Ebru, Heyyfi,
    Hoşbulduk o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. Baykuşum,
    Yakında bunu bir blog haline getireceğiz, yardımlarınla tabii ki...

    YanıtlaSil
  9. Ceren,
    Biliyorum tabii ki. Seninki de çok hoş bir etkinlikti, başı sen çektin zaten. Hatta iki arkadaş senin blogdan link verdiler...

    YanıtlaSil
  10. Aslı,
    Evet, keyifli bir seri oldu bu ama bitmek üzere. Blogumu özledim :)

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim Leylak Dalı Örtmenim :)

    YanıtlaSil