.

.
.

13 Aralık 2012 Perşembe

"SİZİN KİTAPLIĞINIZ NASIL?" 23

Pırıltılı bir Antalya gününden günaydın. Kitaplık serimiz tam gaz devam ediyor. Bense ruhuma henüz yerleşemeyen yeni yıl cinini uyandırmak için dürtme eylemlerimi sürdürüyorum. Dün akşam bir miktar kart yazarak havaya girmeye çalıştım. Bugün yazabildiklerimi postaya vermeyi, henüz yazamadıklarımı da tamamlamayı düşünüyorum. Gerisi Antalya PTT'sine emanet ki pek umutlu değilim. Etkinlik arkadaşlarım arasında benden kart alamayan olursa günahı PTT'nin boynuna, geçen yıl çok yordu beni zira.

Bugünkü ilk kitaplık "happythankyoumoreplease" blogunun sahibi Seda'ya ait. Aslında kitaplık demeyeyim, kitaplar diyeyim. Zira Seda henüz evine yeni yerleştiğini ve bir kitaplığı olmadığını, kitaplarının kuleler halinde evin muhtelif yerlerinde beklediğini söyledi ama ben ısrarcı olunca kulelerin fotoğraflarını yolladı, ben de kolajladım. Hep birlikte görelim:





Tıklayarak büyütüp inceleyebilirsiniz. Akşam yeni bir kitapta görüşmek üzere sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Bu kitapların hepsi zaman içinde yerlerini bulur. Bir süre önce benimde kuleler halinde duruyordu :)

    YanıtlaSil
  2. Hımmm , tamam öyleyse bende kitaplarımı saklandıkları yerde resmedeyim :))En kısa zamanda.

    YanıtlaSil