.

.
.

2 Şubat 2021 Salı

2 ŞUBAT (DOĞUM GÜNLERİ-DİZ AĞRILARI)

Şubat ayının ilk yazısına bir yaş daha büyümüş olarak başlıyorum. Pazar günü doğum günümdü ve pandemi nedeniyle kendi başıma kutlamak niyetindeydim. Ha diyeceksiniz ki kutlamasan ne olur, olmaz efendim, kutlanacak bir şey varsa kutlanır ama kalabalıkla ama yalnız. Cuma akşamı Çiçek Sepeti'nden Pazar günü için çiçek siparişimi verdim, içine konacak karta da "Mutlu Yıllar" yazdırdım. Eh, sonuçta doğumgünü çocuğuna gidecek, self servis de olsa not yazmak işin şanından 😀 Cumartesi günü de balkabaklı, çikolatalı, süt kremalı pek güzel bir pasta yaptım söylemesi ayıp. Öğleden sonra zil çaldı, kargo bekliyordum ama kapıyı açınca karşımda genç bir adam buldum, elinde çiçek. "Çiçek Sepeti" dedi, "çiçeğiniz var". "Yanlışlık olmasın" dedim, "Ben yarın için sipariş etmiştim". Adımı söyledi doğru, bana gelmiş. "E ama dedim ben bunu 31'i için sipariş etmiştim niye bir gün önce getirdiniz". "Hayır hanımefendi" dedi, "bakın sipariş kartında 30 yazıyor, sanırım yanlış tıkladınız". "Aaa üstüme iyilik sağlık, kendi doğumgünümü niye yanlış tıklayayım, siz yapmışsınız yanlışlığı". Ay adamla bir didişesim geldi niyeyse, 30'u, 31'i ne farkedecek, al çiçeği gir içeri, bir günde solmaz ya. Garibim kurye de elinde çiçek bana dert anlatmaya çabalıyor. Neyse sonunda lütfettim, "Haydi bakalım bir gün önce olsun farketmez" diyerek çiçeği alıp içeri girdim. Kuryeninse merdivenleri inerken sülaleme rahmet okuduğundan eminim, canı sağolsun zira haklı çıktı. İçeri girdim, çiçeği masaya bıraktım ve baktım benim siparişe pek benzemiyor. "Siparişi de karıştırmışlar cık cık" diyerek kartı açtım ve ardından kocaman bir kahkaha patlattım. O kadar iddialaştığım sipariş tabii ki benimki değilmiş, canım canım Ekmekçi Kız yollamış bana o güzel gülleri. Ağzım kulaklarımda fiyonk olurken kuryeye bir özür üfledim, ulaştı mı bilmem artık ama güzel arkadaşıma buradan bir kez daha teşekkür edeyim, o elbet ulaşır 💗

Ertesi güne kadar gözüm çiçeklere değdikçe şapşallığıma güldüm. Kendi siparişim gelmeden önce benzer bir durum daha oldu, neyse ki bu sefer hazırlıklıydım, kuryeye "Bu benim sipariş değil" demedim, hemen kaptım girdim içeri, çok geçmeden de kendi siparişim geldi, eğer aynı kurye getirseydi özür dileyecektim ama üç farklı çiçeği üç farklı kurye ulaştardı. Güya doğum günümü kendi kendime kutlayacaktım ama dostlar beni yalnız bırakmadılar gün boyu. Yanımda olamasalar da telefonla, mesajla, çiçekle, hediyeyle, pastayla şahane bir doğum günü yaşattılar. Çok yakın oturduğumuz, arkadaştan ziyade seçtiğim kızkardeşim olarak nitelediğim güzellik eşiyle birlikte balkonun altına geldi, serenat yapmadı ama doğum günümü kutladı. Ömrümde ilk defa bir doğum günümde sepetle hediye çektim yukarıya 😃Ardından bir de pasta çekecektim ki ilk katın çamaşır ipine takıldı. Bunun üzerine kapıya çıkardılar sağolsunlar. Lakin benim sepet (daha doğrusu ipli çanta) bu kez alt katımızın panjuruna takıldı yukarı çekerken. İki gün boyunca ayıramadık oradan, sanırım aralarında haberimiz olmaksızın bir ilişki gelişmiş. İnip çıkarken platonik olarak başlayan aşk, fırsatını bulunca vuslata erdi. Baktık olacağı yok, bizim çanta ellere yar olacak sopa marifetiyle ayırdık sevdiğinden. Biraz zalımca oldu ama benim çantamı ne mühendisler, ne doktorlar, ne milletvekilleri istedi de vermedim, panjura mı vereceğim 😃

 
Bunlar kutlama ekibi 😍👫
 

 Bunlar da doğumgünü kahvesi 🎂☕

Sonuçta ummadığım kadar keyifli bir doğum günü yaşadım, arayan, soran, çiçeğiyle, telefonuyla, mesajıyla mutlu eden tüm dostlara bir kez de buradan teşekkür ediyorum. İyi ki hayatımdasınız. Sağlıkla, daha güzel ve özgür zamanlarda nicelerini kutlayabilmek dileğiyle...

Bugün Cevriye ile Tevriye'yi okuldan aldım, mankafa bunlar, fiziğe de, kimyaya da akılları ermiyor. Biraz daha peşlerinde koşsam ya covid kapacağım ya da tedavi salonundaki kadınlarla kapışacağım. Dün yanımda yatan bir tanesiyle ciddi tartıştım. Maskesini çenesine indirmiş telefonda lak lak ediyor. "Maskenizi kapatır mısınız?" dedim, ağzına doğru çekti. "Burnunuzu da kapatın lütfen" sinirlendi. "Sana ne?" dedi. Ben daha çok sinirlendim. "Ne demek bana ne, kapalı ve umumi bir ortamdayız, hem kendinizi, hem başkalarını korumak zorundasınız" dedim. "Senden mi öğrenecem maske takmayı, aramızda 1,5 metre var işte" dedi. "Maske kullanmayı bilmediğinize göre benden öğreneceksiniz" dedim. Bir hışım çekti burnuna döndü arkasını. Yahu benim gibi zarif, latif, nazenin ve kibar(!) bir kadını bile çileden çıkardınız be! Neyse ki tedavisi benden önce bitti, çekti gitti. Diğer yanımda yatan hanıma da bir "Geçmiş olsun" diyecek oldum, her konuda tavsiye aldım. Dizlerim için doktor adı, alerjik öksürüğüm için internet sitesi, varislerim için ozon tedavisi, karaciğer yağlanması için İngiliz karbonatı vs vs. Elimdeki kitaptan iki satır okuyamadım ama kitap okuduğum için de takdir edildim. Neyse sonuçta Cevriye ve Tevriye'yi terbiye edeceğim derken kendim terbiye oldum, bugün ikisini de aldım okuldan. Götürdüm doktora iğnelettim, şimdi gözlem altındalar, efendi efendi dururlarsa ne ala, yoksa ikinci, hatta üçüncü iğneyi yiyecek reziller. Haydi bakalım gazamız mubarek ola...

25 yorum:

  1. Kutlu olsun yeni yaşınız, elbette çok mutlu ve çok sağlıklı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, dilekleriniz hepimiz için olsun

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Şimdilik sıvı boşalttı ağrı giderici iğne yaptı. Haftaya bir tertip daha. Sonra prp

      Sil
  3. nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu neşeli sağlıklı (bol gezmeli sanatlı arkadaşlı) yıllara <3

    YanıtlaSil
  5. İlahi Leylakcığım! :))
    Nelere sebep olmuşum, aslında gününde gönderecektim, dedim "ne olur ne olmaz, pazar günü gitmez etmez, cumartesi olsun garanti olsun".
    Günü karıştırdılar, siparişi karıştırdılar derken, iyi ki kuryeyi gerisingeri göndermemişsin. :))
    Aslına bakarsan erken davrandığım iyi olmuş, bak bu da böyle bir anımız oldu.
    Hep birlikte nice kahkahalı senelere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güldüm kendime inan, nasıl iddia ediyorum. Ama dedigin gibi hoş bir anı oldu. Dileklerin dileklerimdir 🌸

      Sil
  6. Şu burnu dışarda gezen tipleri gördüğünüzde kıkırdağına patlatasınız gelmiyor mu, benim geliyor :)) Dilleri de burunları kadar bir karış.

    İyi ki doğdunuz :) Nice yaşlara. Sevdiklerinizle birlikte! Sağlık ile! En önemlileri. Gerisi boş. Doğumgünün çocuğunun maceralarını dinlemek de iyi geldi :)) Maceralar maceralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırak kıkırdağı direk kafasına patlatasım geliyor, adam olmaz bunlar yemin ederim, bir de üste çıkarlar.
      Çok teşekkür ederim, dileklerin hepimiz için geçerli olsun. Eğlenceli bir doğum günü oldu gerçekten pandemiye rağmen, aranmak güzel şeymiş. Sevgiler...

      Sil
  7. Doğum gününüz kutlu olsun, sağlıklı mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  8. Daha nice sağlıklı,mutlu, huzurlu yaşlarınız olsun...

    YanıtlaSil
  9. Mutlu bir yaş dilerim. Şu salgında bile hareketli bir doğum günü olmuş, ne güzel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu gerçekten, çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  10. Nice mutlu ve sağlıklı yaşlara Nurşen ablacım ♥
    Cevriye ve Tevriye artık seni rahat bıraksınlar bu sene... Sen hep oku ve bize güzel güzel anlat ♥
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın canım. Sanırım her ikisi de bir süre benimle olacaklar, tek arzum fazla rahatsızlık vermemeleri. İğneli prp'li tedaviden umutluyum bakalım ne olacak. Çok sevgiler...

      Sil
  11. Nice sağlıklı ve mutlu yaşlara Leylak Dalı, ne kadar
    güzel süprizler olmuş. Doğum günün kutlu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Buket, gerçekten sürprizli bir gün oldu ve şu sıkıntılı zamanlarda mutlu etti beni...

      Sil
  12. Öpücüklerimi de ekleyerek çoook mutlu yıllar diliyorum!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sezercim, benden de gelsin o öpücükler :)

      Sil
  13. Sağlıklı,mutlu yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil