.

.
.

25 Ekim 2013 Cuma

BİBER GÜNÜ


Bugünü biber günü ilan ettim. Kırmızı kapya biberler ve evde ne zamandır kullanılmayı bekleyen iri kıyım yeşil biberler közlenip kabukları soyuldu ve buzdolabı poşetlerine nakledilip dondurucuya istiflendi. İstiflendi diyorsam o kadar da çok değildi, hatta gözüme az göründüğü için bir miktar daha satın aldım, yarını da biber günü ilan edeceğim. 

Biberlerin icabına baktıktan sonra epeydir ertelediğim bir eylemi gerçekleştirdim: Saç boyatma. Kuaförümle özleşmişiz, hasret giderdik. Ben görmeyeli bebeği 8 aylık olmuş, vay canına zaman ne çabuk geçiyor. 

Saçları da hallederek bir miktar alışverip eve döndüm ve ağrıyan dizimi korumaya aldım. Yemekten sonra 3. Magda Szabo kitabıma başlayacağım: Yavru Ceylan. Bakalım diğerleri kadar güzel miymiş.

Bugünün ahvali budur sevgili dostlar, iyi bir hafta sonu diler ve kaçarım...


12 yorum:

  1. Size de keyifli haftasonu Nurşen Abla.

    YanıtlaSil
  2. ay du ben de Yavri Ceylan okuyam:) Eş zamanlı okuyalım.Haldun Amca'nın biteceği yok ayol:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi o zaman, ben 100. sayfaya geldim bile :)

      Sil
  3. Ne güzel yapmışsınız. Ellerinize sağlık.
    Bizler Antalya'da yaşayan 20 den fazla bloger zaman zaman buluşuyoruz. Siiz de aramızda görmek tanışmak isteriz. Uygunsanız ..
    Afiyetle yemek nasip olsun.. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, denk gelirse neden olmasın. Sevgiler...

      Sil
  4. ay onların adı lapya mıymış..
    azıcık sirke // bildiğin üzüm sirkesi.. // ile bekletmeyi severim ben..
    hamaratsın sen de biberli domates reçelini de görelim merak giderelim olma mı??

    öper sever giderim ben de..

    atalet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ortak kapya, ben de sirkeli severim. Hamarat falan değilim ya, arada esiyor işte. Domates reçelimi gördün sanırım facede pek güzel oldu.
      Ben de aynısından yapar giderim :)

      Sil
  5. Biber var ya... Her rengine, her cinsine, her ne şekilde pişirilmiş olursa olsun...İisterse ciğ olsun... Nasıl denir?

    Hastasıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim, yaşasın biber kardeşliği :)

      Sil
  6. Olá,
    comecei a comer pimentas, dizem que ajuda no emagrecimento. Cuidado com as dores e chegando o frio as dores aumentam. Gosto de fazer massagem.
    Adorei seu blog.
    Tenha um ótimo dia. e espero que você melhore de seu joelho.
    Anajá Schmitz.

    YanıtlaSil