.

.
.

1 Şubat 2024 Perşembe

YAŞ ALMAK MI, YAŞLANMAK MI? / 1 ŞUBAT

Dün bir yaş daha büyüdüm. Bu marifetimin Ortadoğu ve Balkanlar'da, ilave olarak yavru vatan Kıbrıs'ta  kutlanması arzusundaydım ama piyasa malum, mesarif olmasın diye ülke, hatta narenciye diyarı Antalya şehrimizin sınırları içinden selamlarla kısıtlı tutmayı uygun buldum. Gelgelelim yaş kemale ermekten kemalettine tırmanmaya isteğim dışında azmettiği için "Ne kadar kutlasan yanına kâr kalır Leylak bacım" diyerekten provalı, prömiyerli, müzikal arka planlı üç-beş kutlama yakışır diyerek kolları sıvadım. Pek de güzel oldu. Şu pastamın kirpisel şirinliğine bakındı hele, bu yaşa da böyle pasta yaraşır elbet:


Daha bir takım bislerle tekrar sahne almam da mümkün, bir Leylak kolay büyümüyor haliyle 😂 Günlerdir yorgunluk ve bel ağrısıyla eve tıkılmamın acısını da çıkarmam gerekir ki sağ olsun eş dost bu konuda desteklerini esirgemiyorlar. Hem Antalya da beni özlemiştir, hasret gidermek lazım. Beni düşünen arkadaşlar bin yaşasın. Şu hediye fincanda yazan yazının inceliğine bakın, gel de egon tavan yapmasın 😂


Şaka bir yana, yeni yaşımdan ve bundan sonra gelmesi ihtimal dahili olan yaşlarımdan tek isteğim sağlık, geri kalan her şey bende biter. Yeni yaşımı kutlayan tüm dostlara bin şükran, iyi ki hayatımdasınız ❤


Son olarak:

Fadime'ye sormuşlar: 
"Kaç yaşındasın?"
"Her sene değişen şeyi niye aklımda tutayim da!" demiş 😂


19 yorum:

  1. Şahane bir doğum günü yazısı olmuş, güller de şahane. O halde bize de gönülden yürekten kutlamak düşer, nice yaşlara 🌺💐

    YanıtlaSil
  2. Nice sağlıklı yaşlara. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Fadime'nin cevabına bayıldım, bundan sonra benden yaşımı sorana vereceğim daimi cevap budur. :)))
    Nice güzel, sağlıklı yıllara Leylakcığım. <3
    Tekrarlayayım ki sağlam olsun. ;)

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel ve en önemlisi de sağlıklı seneler diliyorum ❤️

    YanıtlaSil
  5. Musssmutlu sappppsağlıklı harika bir sene diliyorum! 💕🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pekpekpekçokçokçok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  6. Fadime haklı ☺️ Sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum 💐 Nazar değmesin Leylak'çığımıza 🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç birimize uğramasın nazarlar, sıkıntılar, çok teşekkürler

      Sil
  7. İyi ki bizimlesiniz Sevgili Leylak Dalı Öğretmenim, doğum gününüz kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Pastaya da Fadime'nin verdiği yanıta da bayıldım. Ben bunu yarın her sorana söylerim valla :)
    Nice yaşlara öğretmenim! Sağlıkla, mutlulukla, sevdiklerinizle, sanatla, gezilerle dolu yaşlar diliyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dilekleri ben de sana iletiyorum Şulecim, sevgiler :)

      Sil
  9. "Sanatın her dalına ve okumaya tutkun" bir Emekçi Eğitimcinin yeni yaşını kutluyorum.
    Fadime'nin hatırlamak istemediği yıllar da sağlık, mutluluk ve güzelliklerle eklensin her yaş almaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Hocam çok teşekkürler güzel sözlerinize ve dileklerinize...

      Sil
  10. İyi kilerimin en başısın, iyi ki doğmuşsun Nurşen Ablacığım aaa bir de bana artık Fadime olabilebilir miyim? da?

    YanıtlaSil