.

.
.

11 Aralık 2023 Pazartesi

HAFTA BAŞI / 11 ARALIK

Bugün kalan dikişlerimi de aldırdım sevgili takipçilerim. Taksit taksit bitti nihayet. Sanırsınız ki açık kalp ameliyatı oldum, ruhum daraldı yeminle. Cümle hastalık sıkıntı hepimiz için bu yılda kalsın, sağlıkla girelim 2024'e.

2024 demişken, geçen yıl her zamanki iyimserliğimle 20 gün önceden yeni yıl kartlarımı almış, yazmış, zarflamış, evin köşesindeki PTT şubesine ellerimle teslim etmiştim. Ayıptır söylemesi-kart fiyatlarını dahil etmiyorum-yüklüce de bir pul parası ödemiştim. Benim çocukluğumda özellikle kart yollamak sudan ucuzdu. Bu yılki fiyatları zaten düşünemiyorum da keşke bir de yerine ulaşaydı. Yolladığım 30'a yakın karttan sadece bir tanesi, çok komik bir şekilde ertesi gün öğlen alıcısına (Ankara) kavuştu, geriye kalanlar kara delikte kayboldu. Bana yazılanlardan da tek bir tane bile girmedi posta kutuma. O nedenle bu yıl PTT'yi protesto ediyor ve kart göndermekten vaz geçiyorum. Lakin severim ben bu kartlaşma olayını, o yüzden şöyle bir yöntem planladım. Maillerimiz sağ olsun. Kendi çektiğim fotoğrafları, yılbaşı kutlaması notlarıyla, kartpostal niyetine arzu eden dostların mail adreslerine yollayacağım. Eğer benden bir "mailpostal" almak isterseniz yorum kısmına mail adresinizi yazınız, onaylamayacağım için burada görünmeyecek, sadece ben not alacağım. Haydi bakalım, nasıl olacak deneyelim bu yıl...


Şunu hatırlayan vardır sanırım, benim ilk gençliğimin en rağbet gören kartpostallarından biriydi.

Hastane kapısı aşındırmak dışında iki film izledim MUBİ'de, bir Ürdün yapımı olan "İnşallah Erkek Olur" ve Fransız yapımı "Saint Omer". İkisi de gayet güzeldi. Storytel'de Hakan Bıçakçı'dan "Apartman Boşluğu"nu dinledim, biraz fantastikti ama sıkmadı. Şu an şahane bir seslendirme ile (Erdem Akakçe) Kemal Tahir'in "Bir Mülkiyet Kalesi"ni dinlemekteyim ve çok beğenmekteyim. Kendi hayatından izler taşımakta imiş. 

Ayrıca büyük bir iştahla kitap okumaktayım. Umut'un hoşuna gitsin diye minik bir ağaç süsledim ama ışığımız yok, en kısa zamanda temin edeceğim, Umut Efendi 4 yaşına girdi, kendisine biri minimal, diğeri biraz daha kalabalık iki adet doğum günü partisi yaptık. İlk kez bu yıl doğum günü olayına uyandı, neredeyse saat başı "Başka hediye yok mu?" diye sordu 😀 Çok yaşasın, güzel yaşasın tüm çocuklarla birlikte.

Bugünlük bu kadar, mailpostal için adreslerinizi bekliyorum, kalın sağlıcakla...



6 yorum:

  1. Umut’a çooook mutlu yeni yaşlar diliyorum 💙 Elbette kart istiyorum 💙 Sonuncuyu özelden yazdım :))

    YanıtlaSil
  2. Bu kartpostalı çok severdim, yine de beğendim. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun öğretmenim. Ağaç süslemekten itinayla kaçıyorum ama Arya asla unutmuyor :)) El mahkum süslücez yine.

    Kartpostal mevzuna gelirsek, benim de yolladığım kartların yarısı yerini bulmadı maalesef geçtiğimiz yıllarda. Üstelik kartlar Arya ile ikimizin el emeği göz nurumuzdu. Kader :) Geçen yıl dijital kartpostal gönderdim Canva sitesi üzerinden. Bir sürü seçenek arasından seçmek, birleştirmek, hazırlamak da eğlenceli :) Bu yıl kafamı kaşıyacak vakit bulursam yine deneyeceğim. Bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu yıl Umut aşkına süsledim, malzemeler Antalya'da idi, satın aldım çoğunu üstelik.
      Geçen yıl benimkiler de aynı kaderi paylaştı sizinkilerle, o yüzden bu sene dijitale meylettim, bakalım diyorum ben de. Çok sevgiler...

      Sil
  4. Geçmiş olsun, bir ihtimal yazıyorsundur hala daha bloga geldim ve harika! İnstagram da bazen denk geliyorum her zaman düşmüyor akışa.. Ama yıllar sonra (bilmem en son 15 sene önce blog yazıyordum..) seni burada hala ve hep yazıyor olduğunu görmek içimi yumuşacık yapıyor. İyi ki yazıyorsun leylak dalı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, her gün olmasa da aralıklı olarak yazmaya devam, burası benim terapi odam, anı defterim ve ufuk açıcım, o beni bırakana kadar devam. Çok sevgiler, teşekkürler...

      Sil