.

.
.

31 Mart 2020 Salı

31 MART (CORONA GÜNLERİ 10)

Gayet pis bir hava var dışarıda, kapalı, bulutlu, ara ara yağmurlu. Keyifsiz günlerimden birindeyim ama bıkbık edecek değilim, geçelim. Sabah balkon karantinasındaki erzağa banyolarını yaptırıp yerlerine aldım. Başka da bir iş yapmadım. 3 gündür buğdaylı ve nohutlu yayla çorbası içiyorum, bugün itibarıyle bıktım. Koca için yaptığım arabaşı çorbasından artan hindi butları ve makarna olacak akşam menüsünde. Dezenfektanlarla aşırı temastan alerjik öksürüğüm tavan yaptı, komşular huylanacaklar bir şey değil. 

Kahramanlarımız Wuhan'dan sağ salim döndüler ama başları dertten kurtulmuyor. Kitap bölüm bölüm Mao dönemine dönüyor. Herkes birbirinin takibinde, evlatlar ana-babalarını, arkadaşlar birbirlerini ihbar ediyorlar, bugün itibar görenler yarın yerin dibine itiliyor, zindanlarda, rehabilitasyon merkezlerinde çürüyor, içim şişti okurken ama memnunum kitaptan, yarıyı çoktan geçtim, az-buz da değil ha sayfa sayısı, 475 adet yaprağı teker teker eritiyorum. Ha bir de tablette Toyblast ve Candy Crush oynamaya devam, sağolsunlar, evde mahsur kaldığınızda oynayın diye her gün 24 saatlik can veriyorlar 😃

Sokaktan sürekli satıcılar geçiyor; çilek, portakal, sulu sulu armut, Allah ne verdiyse. Henüz alanı görmedim ama satan çok. TV'de de reklamlar: "Yaza fit girin, altın bilmemne eczanelerde". Yuh, yaza hayırlısıyla bir girelim de fit olmasak da olur. 

Bugünlük bu kadar olsun dostlar, zaten yazacak bir şey de yok. Günün tek güzelliği sabah mailimde bulduğum Küçük Joe'den gelen sanal kartpostal oldu, sağolsun, varolsun. Haydi bakalım sizler de katılın bu etkinliğe...



1 yorum:

  1. Birazcık gününe güzellik katabildiysem çooook mutlu olurum. :))))))
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil