.

.
.

28 Mayıs 2023 Pazar

YAYLANIN ÇİMENİNE /28 MAYIS

Dün kuzenlerimizin Gödene Yaylası'ndaki evlerine konuk olduk, sağolsunlar evimizden alınıp tekrar evimize bırakmalı, son derece güzel ağırlamalı bir konukluktu bu, kendilerine bir kez de buradan teşekkür ediyorum. Adını çok sık duyduğum ama ilk kez gittiğim bu yaylaya kelimenin tam anlamıyla bayıldım, içim açıldı, oksijen sarhoşu oldum ve seçim öncesi şahane bir moral depolaması oldu. Şimdi oyumuzu kullanmış, seçim sonuçlarının açıklanmasını beklerken sizlere de moral olur düşüncesiyle çektiğim fotoğraflardan bazılarını şuraya bırakayım, benim için de bir nevi anımsama olsun...

















 

Dilerim yeni hafta güzel şeylere gebedir...

3 yorum:

  1. bayıldım fotoğrafların tümüne :) bir de haziran ayında görüşme ihtimalimiz yüzümü güldürdü :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel... İçim açıldı.:)

    YanıtlaSil