.

.
.

9 Temmuz 2013 Salı

PAZARTESİ'NİN ERTESİ


Görsel: Walt Maes (Buradan)

Şunu belirteyim ki bütün bir yazı fotoğraftaki mekanda geçirebilirim, ayaklarımı uzatacak bir puf eşliğinde. Gelsin kitaplar, gitsin kahveler. Sonuç uzayda kapladığım yeri biraz arttırabilir ama olsun varsın, maksat sevdiğin işi yapmaksa gerisi teferruattır :)

Sözün özü esasen cumartesiden beri pek farklı durumda değildim:

- 5 bölüm Hannibal izledim. Mads Mikkelsen'i hala itici bulsam da diziden hoşnutum. Yazıma noktayı koyar koymaz 6. bölümü izlemek üzere ekran karşısına konuşlanacağım. 
- Gündüz Vassaf'ın Mostar Köprüsü'ne bir nevi güzelleme gibi yazdığı şiirsel "Mostari" bitti, çok beğendim ama herkes beğenir mi bilemem, benden yorum isteyenlere duyurulur. 
- Bu yıl ancak keşfedebildiğimiz ve pek beğendiğimiz "Patile"ye yaptığımız bir başka ziyaretten de çok memnun kaldık. Öksüz doyuran cinsi porsiyonlardan sonra hafif mide fesadı halleri oluyorsa da yediklerimizin lezzeti ve servisin özeni buna değiyor. 
- Yaz durağan, kimi zaman sıkıcı, bunaltıcı, sıcak ama galiba herşeye rağmen seviyorum. Burnumda hâlâ ilkokul tatillerindeki Yenimahalle yazlarının kokusu ve içimde hâlâ Tatil Kitabımın ilk sayfasını açmanın coşkusu. Sahi ne kolay mutlu olan çocuklarmışız biz.
- Vişne reçeli, vişne şurubu ve vişne likörü yapma planlarım var. 
- Dündenberi Instagram'a giriyor ama sayfaları görüntüleyemiyor ve yükleme yapamıyorum. Var mı benimle aynı durumda olan?
- Balkondaki cherry domatesler kızarmaya başladı, biberler büyüyor, lakin çok acılar.
- Ülke gündemi halen huzurumu kaçırmakta. 
- O zaman yeni bir kitaba başlamak lazım tez elden: "Siyah Koku/Gülayşe Koçak"


6 yorum:

  1. instagramda sorun yok... güncelleme yap, belki ondandır.

    YanıtlaSil
  2. Cem,
    Hay sağolasın ya, güncelleştirme yapmayı unutmuşum, derdi oymuş hasbanın :) Sayende düzeldi, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Patile de içli köfte yedin mi ? Güzeldir haşlama köfteleri. Mekan ve sahipleri çok şirin :)

    YanıtlaSil
  4. Füsun T.
    İçli köfteyi çok sevmem ama aklımda, bir kez deneyeceğim :) Mekan hakkında söylediklerinize katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Nurşen Abla ülke durumu sorma hepimizin canını sıkıyor...... umarım herşey düzelir diycem ama...

    Siyah koku kitabını merak edenlerdenim. Okuduktan sonra yorumunu bekliyorum.
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  6. Keyfin bol olsun Leylak Dalı... :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil