.

.
.

19 Aralık 2011 Pazartesi

YAPRAK KOLEKSİYONU


Antalya'da mevsim sonbahardan kışa benzer birşeye dönüşürken giderayak yaprak koleksiyonu yapayım dedim. Ne ararsanız var; çınar, okaliptüs, incir, akçaağaç, meşe, dut, kavak, adını bilmediğim kırmızı yapraklı birşeyler, vesaire vesaire. Koyduk çerçeveye yolculadık yaprakları seneye görüşmek üzere, şimdi her dem yeşil kalanlarla hemhâl olmak zamanıdır.


Buyrun karabiber, sallamış saçlarını salkım söğüt gibi, acı kokusu kendini ele verse de çiçeklenmiş üstelik, pek keyifli...


Ha bir de üzücü haber; Altın Portakal büyükannemiz sizlere ömür, geçerken gördüm. Bir sürü kız torunu başına toplanmış yas ediyorlardı. Başsağlığı dileyip ayrıldım, bakalım seneye tahta kim oturacak. Hayırlısı...

10 yorum:

  1. Ya bak ne hatırladım. Sonbahar gelince bizim ilkokul örtmenimiz bizi doğaya çıkarırdı... Biz o zamanlar tabiat derdik:) neyse, yerinde gözlemleyelim falan filan diye. Yaprak toplar, bunları gelince kartonlara yapıştırır, koleksiyon köşesine asardık. Ben bütün ceplerime defne yaprakları doldururdum, ay bi hüzünlendim yav

    YanıtlaSil
  2. Her kitabımın arasından mutlaka bir kuru yaprak çıkar; bana o kitabı okurkenki mevsimi, ruh halimi, duygularımı hatırlatan...

    YanıtlaSil
  3. Yapraklara bayıldum. Bu post tam benlik olmuş. Enfes.
    Çok uzun yıllardan beri benim salonumdaki yemek masamın üzerindeki cam, porselen, gümüş ne varsa hep kuru yapraklarla doludur. Ve vazomda da hep kuru dallar vardır.

    YanıtlaSil
  4. Yapraklar çok güzel.Çok güzel bir post olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Çeşitliliklerine rağmen hepiciğine birden yaprak denmesi tıpkı çeşitliliğine rağmen hepimize insan denmesi garip işler bunlar
    Hahaa bilimsel olsun dedim:)
    Lalenin dedikleride geldi benim aklıma ve ben hala tabiattaki bu yapraklardan salı günleri götürüp moda dizayn dersinde doku ve biçim tasarımları yapıyorum..Sevgiler.Fotolar süper

    YanıtlaSil
  6. Nurşen ablamm yapraklara bayıldım ne de güzel gözüküyorlar öyle... öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  7. bayiliyorum size yapraklariniza da bakis aciniza da:) karabiber agci ne zarif ben buraya tasinirken hayytaki tek dikili agacim karabiber agacimi arkadasima biraktim bir sene kadar yasadi geri donecegimi dusunerek sanirim sonra sonsuzluga ugurlandi halbuki ben onu hicbiryere ekmeye kiyamamistim ah pismanliklar eksem yasarmiydi acaba...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bu yapraklar fotoğraflar da tam profesyonelçok beğendim
    son fotoğraf hüzünlü geldi bana

    YanıtlaSil
  9. keşke hiç geçmese altın yapraklı mevsim....

    YanıtlaSil
  10. son fotoğrafta mahvoldum sabah sabah.. :)))))

    YanıtlaSil