.

.
.

23 Eylül 2010 Perşembe

ANTALYA GÜZELDİR

Bugün Antalya'nın tadını çıkardım sonunda. Günlerdir sıcak ve nem nedeniyle kapandığım inimden uzun süreli ayrılabildim. Karaalioğlu Parkı, Kaleiçi ve Yat Limanı rotasını izleyerek akşamı ettim. Dışarıda bol miktarda kedi eşliğinde yediğimiz bir akşam yemeğinden sonra da arkadaşlarımızı ziyaret ederek günü sonlandırdık.

Bu kahve sevgili Kaymaklı Kadayıf için. Geçenlerde yazdığı bir yorumda benden Kaleiçi'ne gidip bir fincan kahve içmemi istemişti. O ister de ben yapmaz mıyım? Yat Limanı'nın olağanüstü manzarasına karşı onun kulaklarını çınlatarak içtim kahvemi.

Palmiye ağaçları meyveye durmuş.

Nazım Hikmet Anıtı Karaalioğlu Parkı'nda, 1.Mirador'da, baharda açılmıştı ama gidip görememiştim. Kısmet bugüneymiş.

"O gemide ah ben de olsaydım" diyeceğim ama bu da gemi değil ki.

Canım Beydağları, seyrine doyum olmaz.

Bu genç denizin ortasındaki kayaya tünemiş ne düşünürdü ki acep?

Falezlerden minik şelaleler dökülür denize.

Ne demiş Ahmet Haşim:
"Sular sarardı, yüzün perde perde solmakta"

"Kızıl havaları seyret ki akşam olmakta."

Son olarak bu yıl benden mahrum kalacak 47.Altın Portakal Film Festivali'nin afişi. E.bru Akel ne alaka ki?

Not: Fotoğraflara tıklayın büyüsün, daha iyi olmaz mı?

14 yorum:

  1. oh ne guzel sefaniz bol olsun :)
    cok guzel gorunuyor her yer.

    YanıtlaSil
  2. Memleket kokusu doldu içime.Çok güzel resimler.

    YanıtlaSil
  3. Sen böyle güzel güzel fotolar göstermeye devam edersen ben Ekim' de yine gelirim oralara. Zaten arkadaşım ısrarla çağırıyor. Ah Paçoz olmasa hiç bir engel yok ama...

    YanıtlaSil
  4. Halam orada, kızı orada. En son ortaokuldayken gelmiştim Antalya'ya. O da turistik gezi için.Bir kısmet olsa da yine gelebilsem.
    Senin resimlerin sayesinde nereleri gezeceğimizi öğrendim nasıl olsa:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. şu falezler ve beydağları antalya'nın güzelliğine güzellik katıyor.daha dün antalya'da bahsetmiştim,demek ben antalya muhabbeti yaparken sen o güzelim yerlerin tadını çıkarıyormuşsun.sefaaaan olsun. yeşil peri gecesini aldım.benim ki ayfer tunç imzalı olacak. :))

    YanıtlaSil
  6. Canına sağlık olsun ne güzel gezmişsin...Kahve şekerli mi?

    YanıtlaSil
  7. Şekerim, senin hızına yetişmenin imkanı yok, iş-güç çekiştiriyor, yarım gün bakmıyorum bilgisayara, hoop iki yazı, on fotoğraf...:))
    Maaşallah diyeyim, am-man!
    Sefanız olsun da diyeyim, hem...
    :)

    YanıtlaSil
  8. harikaymış antalya
    senin fotoğraflarınla da bir başka güzel

    YanıtlaSil
  9. hiç gitmedim antalya'ya. çok güzel ve çok romantik bir yer gibi duruyor resimlerden. ilk fırsatta gelsem...

    YanıtlaSil
  10. lezzetli somunlar, serap24 Eylül 2010 00:27

    Ama Hocam olmuyor ki böyle..Koyuyorsunuz manzaraları, sonra İzmir'den ciğerci kedisi gibi bakmak düşüyor bize !! Objektifinize sağlık, ne diyeyim ..

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Serap,
    İzmirin de pek kalır yeri yoktur Antalya'dan güzellikte, ciğerci kedisi olmazsınız yahu:)))
    Çok sevgiler...


    Ne Yazdı, Ne Yazamadı,
    Bence de gelin, beğeneceksiniz ama ilk ya da sonbaharı seçin. Yazın zinhar tavsiye etmem. Ekim çok uygundur mesela...


    Mavianne,
    Gerçekten harikadır Antalya ama ah o yaz sıcağı, canından bezdirir insanı.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  12. Ekmekçim,
    Emekli kadınım ben, vakit bol. Gez, toz, çek, oku, yaz, çiz. Ha bir de ye, iç, yan gel yat. Lüküs hayat gibi değil mi:)))))

    YanıtlaSil
  13. Mavi Baloncum,
    Sağol canım. Kahve sadeydi, şekerli içemem hiç ama sen gelirsen şekerli yaparım sana:)


    Kara Kitapçım,
    Antalya övgülerini zevkle aldım kabul ettim.
    Bakalım kitabı beğenecek misin? İmzalı oluşunu kıskandım ama neyse ki bir imzalı bende de var:))


    Nedukcuğum,
    Burada olduğum bir zaman beklerim o halde, sana zevkle evsahipliği ve rehberlik yaparım:)

    YanıtlaSil
  14. Asucum,
    Hemen gel diyeceğim ama ben gidiyorum ne yazık ki, sen yine baharda gel buralara ki ben de göreyim seni.
    Sevgiyle...


    Petekçim,
    Sağol canım, baharda gelip bizzat koklayabilirsin o kokuyu:) Dahası birlikte koklarız.
    Sevgiler memleketinden:)

    A-H,
    Teşekkürler canım. Güzeldie gerçekten Antalya:)

    YanıtlaSil