.

.
.

14 Haziran 2013 Cuma

SERGİLERDEN

Gündemle gelen ruh sıkıntısını hafifletmenin en güzel yolu sanattır diyerek Çağdaş Sanatlar Merkezi'ndeki "AFSAD (Ankara Fotoğraf Sanatçıları Derneği)"nin fotoğraf sergisine yollandım dün. Tüm salonlar AFSAD'ın farklı konulardaki atölyelerine ayrılmıştı, ilk kattan başladım gezmeye. "Belgesel Fotoğraf Atölyesi", "İskilip ve Köylerinde El Sanatları" adıyla bir sergi düzenlemişti. Şahsen İskilip civarında bu kadar çok yaşayan el sanatı olduğunu bilmiyordum, çok mutlu oldum; hem bu çokluğa, hem de belgelenmiş olmasına:


Üst salona çıktığımda ilk bölüm "Doğadan" adıyla "Doğa Fotoğrafçılığı Atölyesi" sergisine ayrılmıştı:
(Tıklayıp büyüterek bakınız)


Fotoğraf: İbrahim Yücel


"İçsel Manzara Atölyesi"nin sergisinden:



Fotoğraf: Hüseyin Berkem


"4 Ankara: Bir Başkentin Anatomisi" Sergisinden:



Ankara'nın Özgün Caddesi Yüksel
Fotoğraf: Esin Karagülmez

Dikmen Vadisi'nde Kış
Fotoğraf: Şule Aybar


Dünyayı Verelim Çocuklara
Fotoğraf: Esin Karagülmez


Gençlik Parkı'nda Renkli Geceler
Fotoğraf: A. Güzin Göker


"Fotoğraf Sanatında Kompozisyon, Işık, Renk Semineri Sergisi"nden:



Fotoğraf: Emel Korkut

Uzunbacak
Fotoğraf: Taner Kıral


"Güneş Baskı Teknikleri, Natürmort Çalışma Grubu Sergisi"nden:



Fotoğraf: Neslihan K. Tamyaman
(Bu ve sergide yer alan birkaç fotoğrafta imzası olan "Yaz Güneşi" blogunun sahibi blogger arkadaşımızı kutluyorum)

Fotoğraf: Özlem Akyıldırım


"Portre Çalışmaları Atölyesi Sergisi"nden:


Fotoğraf: Meryem Yıldız



"Fotoğrafın F'leri Atölyesi/Özportre Sergisi"nden:



Fotoğraf: Ayşe Ebru Abalı

Fotoğraf: Seda Güner


"Beklemek Sergisi"nden:


 


 Fotoğraf: Turgut Kaçar


"Güneş Baskı Teknikleri Sergisi"nden:



Fotoğraf: Nale Eylik


"Antrakt Fotoğraf Sergisi"nden:


Fotoğraf: Mehmet Ölmez


"Üzülmez Maden Ocağı Fotoğraf Sergisi"nden:


Fotoğraf: Sevda Kabadayı

Fotoğraf: Beril Türkoğlu

Ben bu sergiyi çok beğendim. Ankaralılar, Çağdaş Sanatlar Merkezi'nde 18-19 Haziran'a kadar açık kalacak, gidip görün, pişman olmazsınız. Ne demiş şair: "Dünyayı güzellik kurtaracak..."


5 yorum:

  1. Dünyayı çirkinlikler de yok mu edecek acep diye akşamdan beri kara kara düşünüyom Leylak Hanımcım..Umarım güzellikler galip gelir..

    YanıtlaSil
  2. Mine Hanım,
    Ah sorma bu yazıyı biraz nefes alalım diye koyduktan hemen sonra oldu olanlar. Delirmek işten değil, benimki boş bir umut işte farkındayım. Akıl tutulması denen şey bu olsa gerek, çok üzgünüm çok. Umalım ki herşeye rağmen güzellik galip gelsin :(

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim
    onur duydum.. :)
    hem kutlamanızdan hem fotoğrafımı paylaşmanızdan..

    umudumuzu kaybetmeyelim..

    ben çok umutluyum bu çılgın gençlikten
    öyle tatlılar ki ...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Leylak Dalı fotoğrafımı paylaştığınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, çok güzel bir sergiydi, onca karmaşanın içinde bir ruh dinginliği görevi gördü...

      Sil