.

.
.

24 Mayıs 2011 Salı

ERWIN OLAF CERMODERN'DE


Onca işimin arasında fırsat yaratıp gittim bu sergiye, iyi ki de gitmişim. Son yıllarda gördüğüm en iyi fotoğraflardı. İyiden kastım insanın içini açan, güzel görüntüler değil. Aksine çoğunlukla bir tokat gibi çarpıyor Erwin Olaf'ın fotoğrafları insanın yüzüne. Kimi zaman ürkütücü, kimi zaman korkutucu, donuk, ruhsuz. Ama özelliği ve güzelliği de buradan geliyor zaten. Sanki baktıklarımız fotoğraf değil de birer tablo, o derece muhteşem.
Erwin Olaf dünyaca tanınmış Hollandalı bir fotoğraf sanatçısı. Çeşitli başlıklar taşıyan seri fotoğraflardan oluşmuş bir portfoliosu var. Sergide fotoğraf çekmek yasaktı, bunları web sitesinden aldım. Cermodern'de sergilenenler nisbeten herkesin izleyebileceği türden, sitesine bakarsanız birhayli erotik serilerinin olduğunu da göreceksiniz. Bu sergide "Hope", "Grief", "Rain", "Royal Blood" ve "Paradise" serilerinden fotoğraflar gösterime sunulmuştu. Yukarıdaki "Grief" serisinden Sarah'ın portresi. Aşağıya birkaç örnek daha koyuyorum. Ankara'da yaşayan fotoğraf meraklıları sergi 30 Temmuz'a kadar sürüyor, görebilirsiniz. 


Yine "Grief" serisinden Barbara


  "Hope" serisinden The Kitchen


"Rain" serisinden The Boardroom


"Royal Blood" serisinden Sissi


"Paradise Portraits" serisinden Saskia

Fotoğraflar www.erwinolaf.com dan alınmıştır. Diğer eserlerini de bu sitede görebilirsiniz.

8 yorum:

  1. görmeliyimmmmm
    ne kadar güzel kültür sanat etkinliklerinden sayende haberim oluyor
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. buraya da gelir mi acaba... yoksa 30 temmuza kadar bir Ankara yapmam lazım.
    öPTÜMM

    YanıtlaSil
  3. Sergiyi gezmenizi takdir ettim gerçekten kaçırılmamalı !
    Paylaşıma da çok sevindim şimdi sitesine girip diğer fotolara da bakacağım.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. vakit bulamıyorum bu ara hemen gidicem ama merak ediyorum bende..

    YanıtlaSil
  5. Meyra,
    Gerçekten çok ilginç fotoğraflardı görmelisin. 30 Temmuza kadar açıkmış, nasılsa sıkıştırırsın bir araya. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Baykuş Gözüyle,
    Böyle bir sergiyi kaçıramazdım, iki arada bir derede gittim inan. Gerçekten çok ilginçtiler. Sitesine baktıysanız görmüşünüzdür zaten:)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Lale,
    Bilmem ki gelir mi? İbtanbul Moderne belki. Ama sen başka bir nedenle ankaraya gelirsen sergiyi de görürsün:))

    YanıtlaSil
  8. Maviannem,
    Gör gerçekten de, çok ilginçti. Ankara'da bu tarz şeylere sık rastlanmıyor, kaçırmamalı:) Öptüm...

    YanıtlaSil