.

.
.

30 Nisan 2011 Cumartesi

BAHAR TURLARI


Nihayet ılık, güneşli bir hava yakaladık bugün. Attık kendimizi Ankara sokaklarına; park, bahçe, vadi, yokuş demedik dolaştık. Eve ağrımış bir diz, şişmiş ayaklar, yorgun bir beden ama çiçeğe, çimene doymuş gözler ve neşeli bir ruh hali ile döndük. Buyrun siz de neşelenin; fotoğraflar Kızılay sokakları, Güvenpark, Dikmen Vadisi, Botanik Bahçesi ve Çankaya evlerinin bahçelerinden...
Fotoğrafları tıklayın büyüsün ki güzelliklerini daha iyi göresiniz.









8 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel..Ilık bahar havasını artık bizde İstanbul olarak istiyoruz..

    YanıtlaSil
  2. içim açıldı,sağolasın Leylakcığım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok şükür dün bende baharın içindeydim. Deniz kenarında güneşi hissederek yürüdüm. Bugün güneş yine kaçtı. Senin güzel resimlerinle güneşleneyim artık.

    YanıtlaSil
  4. Baharı ve neşesini evlerimize kadar getirdin yine tatlı bacım benim... Sen varken gezmeye bile gerek kalmaz valla :)

    öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  5. Ben Ankara'ya bir kez gittim ama gözüme bu kadar güzel görünmemişti.
    Demekki Ankara sizinle güzel.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ben bu şahhane kareleri atlamışım. Diğer blogun diye geçmişim hep.
    Ellerine sağlık Leylak' cım.
    Güzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. ben hep baharı sevmişimdir neden sevilmesinki şu güzelliklere bak :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Arkadaşlar,
    Ben de baharla ilgili dileklerinize katılıyor, günlerinizin bahar gibi rengarenk olmasını diliyorum. Sevgiyle...

    YanıtlaSil