.

.
.

9 Nisan 2010 Cuma

ŞARKILAR BENİ SÖYLER :)))

Sizler için iki şarkım var. Biri bestelerini çok sevdiğim rahmetli Necdet Tokatlıoğlu'nun. "Artık Yeşerecek Bir Dalım Yok". İlkgençliğimin şarkısını çocukluğumun assolisti Behiye Aksoy seslendiriyor:

Artık Yeşerecek Bir Dalım Yok/Yağmurlar yağsada hoş yağmasa da/üç günlük ömrümü bir günde yitirdim/Yarınlar gelse de hoş gelmese de"

İkinci şarkı sevgili arkadaşım Asuman Yelen için. Müzehher Güyer'i sevdiğini biliyorum, bulabildiğim yegane şarkısı, taş plaktan kayıt, hafif hışırtılı, ses düğmesini kısmanız ricasıyla...

"Bakıp kır saçlarıma/Ah ettim yana yana/Anlaşıldı maziyi/Unutmak düştü bana"

Siz bunları dinlerken ben çıkayım biraz, akşama yeni fotoğraflarla gelirim, özleyin beni anacım...

13 yorum:

  1. Ben de ne zaman Müzehher Güyer dense ,eşi Ekrem Güyer'in onun için yazdığı "unutturamaz seni hiç bir şey, unutulsam da ben" şarkısını hatırlarım. Bir eşe bundan daha güzel bir hediye olabilir mi?

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çenebaz,
    O şarkıyı ben de çok severim. Müzehher Güyer'in bu şarkıya karşılık olarak eşinin ölümünden sonra "Unutmadım Seni Ben Her Zaman Kalbimdesin" inin sözlerini yazdığını ve Ş.Ayhan özışık'ın bu sözleri bestelediğini de biliyorsunuzdur eminim. Her ikisi de beni çok duygulandırır. Eski aşklar başka türlüymüş...
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  3. Anam sen neler biliyosun Leylak Dalıcım. Bazı şarkıların hikayesini bilirim ama yok yok senin kadar,ytok o şunun için yazdı o da karşışığında bunu yazdıya kadar gidemem. Ama o şarkıların hepsini zevkle dinlerim... Seni ne çok sevdiğimi söylemişmiydim...

    YanıtlaSil
  4. Lalecim,
    Peki aynı soruyu ben sana sormuş muydum? İyi ki bulmuşum seni yahu, sağolasın Blogcaaaam:))))

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Leylakcığım, izninle bu muhteşem kolajı kopyalıyorum, müthişsin yine. Şarkılarda öyle.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. Ah be Leylak' cım. Şiştim ağlamaktan. Bu gün bilgisayarın yanına bile uğramak istemedi içim. Hayır. Duygularımı bloguma yazacağım. Toparlamam mümkün değil.Çocukluğumdan beri duyduğum ilk Müzehher sesi. İyi ki açtım iyi ki baktım. Ne diyebilirim. Tam günüydü. Dün de sevgili Asyaselda' nın blogundan benzer bir yardım aldım. Tekrarlıyorum. BU HAYATTA HİÇ BİR ŞEY TESADÜF DEĞİL.
    Seni seviyorum arkadaşım. İyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  7. Asucum ya, maksadım seni ağlatmak değil mutlu etmekti. Lakin biliyorum ki ağlasan da Müzehher sana iyi gelmiştir.
    Ben de seni seviyorum canım, iyi ki sen de varsın...

    YanıtlaSil
  8. Sevdacım,
    İstediğin her fotoğrafı, her kolajı kopyalayabilirsin, yolu Antalya'dan geçenler torpillidir:))
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  9. Rayoş,
    Kıskanma, kıskanma. Hani Asu büyük ya ondan başladım saygısızlık olmasın diye. Sırayla. Hem sana daha güzelini yollarım (Şişşşt, Asu duymasın aramızda)
    :))))

    YanıtlaSil
  10. Sabahın ilk ışıklarına az kala, gecenin bir yarısı bir kupa kahve eşliğinde doyumsuz bir tad.
    Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  11. biraz geçte olsa yorum gönderiyorum . leylak fotolarına çıldırdım .çok güzeller . necdet tokatlıoğlunun artık yeşerecek bir dalım yok şarkısına bende bayılırdım gençliğimde behiye güzel söylerdi . polis radyasu istekler proğramında .. selamlar

    YanıtlaSil
  12. şarkılar beni söyler . dillerde nağme adın .aşk gibi sevda gibi .. beydağları manzaraları nefiss

    YanıtlaSil