.

.
.

13 Nisan 2024 Cumartesi

BAYRAM RAPORU / 13 NİSAN

1. GÜN:

-Uyan, kahvaltı yap, internette gezin
-Kakafonik bir şekilde İzmir Marşı çalmaya çalışan, davul-zurna ve bahşiş toplayıcı çocuktan oluşan güzide müzik topluluğunu izlemek için balkona çık, 30 gün boyunca dambırtısıyla kafa ütülediği için bahşişle ödüllendir 😁
-Sülaledeki büyükleri telefonla ara
-Seni büyük kabul edenlerin telefonlarına cevap ver
-"The Taste of Things" izle
-Biber dolması pişir
-"Hasan Ali Yücel" kitabını bitir
-Yat, uyu

2. GÜN:

-Uyan, kahvaltı yap, internette gezin
-Unuttuğun telefon konuşmalarını yap
-Evden çık, otobüs bekle, arkadaşa git
-Pek eneze olsa da arkadaşın bahçesinde bulduğun leylağa sevin


-Durağa git, otobüs bekle, eve dön
-"Kızıl Serap" kitabına başla
-Yemek ye
-Yat, uyu

3.GÜN:

-Uyan, kahvaltı yap, internette gezin
-"Kuş Uçuşu 3. Sezon izle
-"Kızıl Serap" okumaya devam et
-Yat, uyu

Gördüğünüz gibi şapşahane bir bayram geçirmişim. Kendime emir kipiyle hitap ederek olaya renk katmak istedim. Kurban Bayramı'nda, benzer etkinliklerde görüşmek dileğiyle 😃




 

9 yorum:

  1. Ben de leylak resmi çektim bizim bahçede, aklıma siz düştünüz..

    YanıtlaSil
  2. Bence güzel. :) Biz kötü bir sürprizle girdik malum. Neyse, sonra güneş açtı, arka balkonda oturabildim, biraz (sonunda) okuyabildim, iki satır yazabildim, iki tüylü sevip iki çiçek koklayabildim ya, tamamım. Bitirdiğim diziler, izlediğim filmler de cabası. Bayramlarda keyifle buluşalım. xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, epey tatsız bir sürpriz olmuş, bununla geçmiş bitmiş olsun. Neyse ki sonrası güzel olmuş, ben de enerji topladım hafta sonu çocuklar gelecek, enerjiye ihtiyaç var :) Evet ya keyifle gelsin sonrakiler...

      Sil
  3. Efsaneymiş bayram günlerin. Biz sanırım biraz yorulduk :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aşırı dinlendim gibi oldu :) Asıl bayram önümüzdeki hafta bana, çocuklar gelecek :)

      Sil
  4. Valla siz bayramı nasıl geçirdiniz bilmem ama ben şimdi enfes bir bayram yazısı okudum öğretmenim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, sağ olun Buraneros, değişik bir üslup deneyeyim dedim :)

      Sil
  5. çok beğendim bu tarzı örtmenim :)

    YanıtlaSil