.

.
.

9 Nisan 2014 Çarşamba

İMZA: BEN


"İmza: Kızın" ve "İmza: Karın" projelerini ve kitaplarını hatırlayacaksınız, projenin üçüncü ayağı "İmza: Ben" adıyla hayata geçecekti. Hazırlık  aşamasındayken söz etmiş, ilgilenenleri katılmaya davet etmiştim, kitabımız basıldı ve hafta başında satışa sunuldu. 154 kadın hayatlarında önemli yer tutan kişilere ya da kendilerine birer mektup yazdılar ve hepsi toparlanıp telif geliri TÜRGÖK (Türkiye Görme Özürlüler Kütüphanesi)e bağışlanmak üzere güzel bir kitaba dönüştü. Ayrıca içindeki bazı mektuplar yine görme özürlüler için seslendirilip CD haline getirildi. TÜRGÖK hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz: www.turgok.org

"İmza: Ben" kitabında ben de ilkokul öğretmenime yazdığım bir mektupla yer alıyorum. 


Böylelikle hayatımın her döneminde minnet ve sevgiyle andığım, artık başka bir aleme göçmüş öğretmenime belki ulaşmıştır yazdığım mektuptaki duygularım. Kitabın hazırlanmasında büyük emekleri geçen Banu Özkan Tozluyurt ve Esra Aylin Akalın'a, ilk projenin fikir annesi Selgin GB'ye buradan bir kez daha teşekkürlerimi gönderiyorum.

"İmza: Ben" in Twitter adresi: https://twitter.com/imzabenkitabi
"İmza: Ben"in Facebook adresi: https://www.facebook.com/imzaben


10 yorum:

  1. Seninle aynı kitapta yer almak ve bu süreci yaşamak çok keyifliydi...Leylak Dalıcım,Bacıkuşum, Leylak Hatun'um:))

    YanıtlaSil
  2. Yolunuz aydınlık , satışınız bol olsun inşallah. Ben de dün edindim kitabı :)

    YanıtlaSil
  3. Mimlerden hoşlanıyor musunuz bilmiyorum ama blogumda bir adet miminiz var. Yapmak isterseniz: http://zihninarkasokaklari.blogspot.com.tr/2014/04/muzikli-uygulamal-mim.html :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar günü bu mime ayrılmış olacak efenim :)

      Sil
  4. Dort gozle kitabi bekliyor, yazinizin devamini çok merak ediyorum Nursen hanim. sevgiler, selamalr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güngör Hanım ben de bir dahaki postta bebek müjdesini almak için bekliyorum. Sağlıkla ve hayırlısıyla gelsin Deniz...

      Sil
  5. Kitap hayırlı olsun Leylağım:) Ayrıca mektubu öğretmenine yazmayı seçmen de çok manidar, tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  6. Sağol Natalicim, öğretmenimi hep sevgi ve özlemle andım. Bu benim ona gecikmeli teşekkürüm oldu...
    Sevgiler

    YanıtlaSil