.

.
.

5 Ocak 2014 Pazar

PAZAR PAZAR

Dışarıda pırıl pırıl bir güneş ve bahar ılıklığı var. Antalya havası konuğum gittikten sonra silkelenip kendine dönerek ayıp ettiyse de biz yine de yağmurla, bulutlu demedik tadını çıkardık beraber olmanın. 
Dün baktık ortalık gri, gökyüzü bulutlu olsa da yağmur durmuş, attık kendimizi dışarı. Kısa bir yürüyüşün ardından oturduğumuz cafedeki sohbetimize kahve ve makaron eşlik etti: 


Sonrasında parkta biraz dolaşıp omuzlarında bulutları taşıyan Beydağları'yla selamlaştık:


Eh, yol buralara düşmüşken Antalya usulü piyaz yenmeden eve dönülmezdi, o görevi de ifa ettik, sefamız olsun. 

Akşamın etkinliği Opera Sahnesi'nde "Umut" balesini izlemekti. 2. kez seyretmeme rağmen yine çok beğendim, çok zevk aldım. Varolsun Operamız:


Görsel: Buradan

Fotoğraftaki dansçılar Esra Taner ve Murat Özdemir. Danslarıysa tam bir görsel ziyafetti. 

Ve bugün 2014'ün ilk pazar günü; güneşli ve ılık. Yılbaşı süslerini toplayıp gündelik hayata geçiş yaptım, birazdan da kahve içip kitabımla köşeme çekileceğim. Cümlenize hafta sonunun geri kalan bölümü şen olsun...


11 yorum:

  1. Ne güzel geçirmişsiniz hafta sonunu,dolu dolu :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de şimdi kahvemi içerken seni okudum leylağım:) Antalyanın sıcaklığı ve keyifli saatler seninle olsun...Bu aralar ne okuyorsun acaba? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalicim sağol canım. Bu akşam Alice Munro'nun "Nefret, Arkadaşlık, Flört, Aşk, Evlilik" uzun isimli kitabına başlayacağım. Lale'nin yeni yıl hediyesi ve geleneksel olarak ilk okuma birbirimize yolladığımız kitapla oluyor. D&R'de bir karışıklık olmuş, kitap Ankara'ya gitmiş, ancak ulaştı elime, ben de ancak başlayacağım. Bilgi veririm :)

      Sil
  3. Olsunnnnn Nurşen Ablacım.
    Size de tekrardan bol okumalı, izlemeli, gezmeli ve sağlıklı yıl olsun.
    İyi haftalar, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülşahcım, aynı dilekler sana ve ekstra bir dileğim daha var senin için, biliyorsun onu :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. Biliyorum ve teşekkür ediyorum Nurşen Ablaaa :))
      Sevgilerrrrr kızımla öpüyoruz seni.

      Sil
  4. küçük bir kasabada yaşamanın dezavantajları işte ..yıllar önce Ankarada okurken operaya çok giderdim. hatta geçen gece face de çok özledim operaya gitmeyi diye yazdımda. şimdi seni görünce nasıl özendim leylak dalı, bir bilsen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket evet bu konuda şanslıyız, Antalya'da bu tarz şeylere ulaşmak nisbeten daha kolay. Sen de artık küçük kasabanın avantajlarıyla mutlu olacaksın.
      Sevgiler yolluyorum...

      Sil
  5. harika görünüyor antalya yine sizin gözünüzden :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol, şehir güzel işte. benim katkım doğru gözle bakmak oluyor. Sevgiler sana ve Alya'ya...

      Sil