.

.
.

23 Haziran 2012 Cumartesi

ŞAHANE CUMARTESİ


Sen Antalya'da nemden şikayet eder misin, toptan kuruturlar adamı. 24 saattir sular kesik, başkentin mutena bir semtinde musluklarımızdan tıs sesi bile alamamaktayız dün geceden beri. Mutfaktaki bulaşıklar koktu, biz de bir-iki saate kadar kokarız sanırım. Evdeki birikmiş bütün suları tükettik, şimdi klozete damacanayla aldığımız içme sularını dökmekteyiz. Esasen 2. bir emre kadar tuvalete gitmeyi yasaklamıştım ama pek uygulanabilirliği olan bir yasak olmadı maalesef. Dolaplarda ne kadar tabak-çanak varsa kullanıp tezgah üstüne muhtelif gökdelenleri olan bir şehir kurdum. Çatal-kaşıkları yol yapımında kullandım. Maydanoz demetlerinden ağaçlar yaptım, mimari yeteneğimle gurur duyuyorum. Yarın da gelmezse kağıt tabak-bardak alımına geçip kendimizi de evin biraz ilerisindeki çocuk bahçesine gidip kum havuzunda teyemmüm ederek temizlemeyi düşünüyoruz. Şakaya vurduğuma bakmayın çıldırmak üzereyim. Üstüne bir de yine başkentimizin mutena semtinde internet kalitesinin yükseltilmesi amacıyla bakım yaptıkları için saatlerce bu hizmetten de yararlanamadık. Arıza bildirimi için telefon ettiğimizde "Sular kesik ondan internet hizmeti veremiyoruz" demelerini bekledim aslında ama bakım var gibi bir bahane salladılar. Ve bütün bunlardan daha tatsız olanı da ülke gündemiydi ki bu konuda Allah encamımızı hayretsin diyor ve cümle blogger dostlarımı "Leylak için su duası"na çıkmaya davet ediyorum. Şimdiden teşekkür eder, sevgiler sunarım...

17 yorum:

  1. Umarım suların biran önce gelir ve tabi keyfinde. sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun diyim. Sular da internet kadar tez gelir inşallah. Eee seçermisiniz Melihi üstüste.

    Radyocu Nihat Sırdarın bir lafı vardır " ankara için müstehak vakti " diye. O geldi aklıma :))

    YanıtlaSil
  3. Allah sabır versin Nurşen Hanım.Bence siz geçici olarak da olsa Antalya'ya gelin.Burada sular akmakta henüz.En azından serinlemek için duşa girebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  4. kahvekeyfi,
    Sağolasın, neyse ki geldi ama temizlenme faliyeti canıma okudu, pöf:(
    Yok o sıcağa gelmeyim ben bir süre daha:))

    YanıtlaSil
  5. Sis,
    Valla ben secenlerden değilim, ben Antalya seçmeniyim ayrıca.
    Of geceyarısına doğru geldi ve ben şu an haşat durumdayım:))

    YanıtlaSil
  6. Begonvil,
    Sular geldi ama keyfim henüz gelemedi:))

    YanıtlaSil
  7. keyfinizde gelsin acele...ben sizi boyle keyifle okurken siz keyifsiz olmayın =)

    YanıtlaSil
  8. doludolumutfak,
    böyle güzel dilekler ve sözleri duyunca keyfim yerine gelmez de ne yapar:))

    YanıtlaSil
  9. Metro kazısı çöktü ya... o nedenle kesmişler suyunuzu. Boğaz nasıl oldu bu arada?

    YanıtlaSil
  10. Çiğdem,
    Boğazım düzeldi gibi neyse ki. Su da geldi ya yakında keyfim de gelir:)

    YanıtlaSil
  11. Hadi geçmiş olsun her türlü :)

    YanıtlaSil
  12. Çiğdem,
    Sağolasın, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Dualarımızın kabul olduğunu görmekteyim:))
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  14. Umarım gelmiştir sularınız... Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Benim sasirdigim her yaz benzer sorunu yasayan Ankaralilar'in gidip gidip ayni belediye baskaninin pesinden kosmasi!!
    Bunu dusununce once Ankaralilara mustahak diyorum sonrada kurunun yaninda yas da yaniyor sizin gibi ona uzuluyorum.

    YanıtlaSil
  16. Ankara'nın başka güzel bir semtindeki evimizde 3-4 ay önce 3 gün boyunca sular gitti. Üstelik haber verme zahmeti de göstermediler.
    Neymiş bir boruyu tamir ederken diğeri patlamış, falan filan. Kaç gün rezillik çektik.
    Bu aralar da yol yapımı varmış 2 aydır nerdeyse her gün 2-3 saat elektrik kesiliyor :(

    Acını anlayabiliyorum yani:)

    YanıtlaSil
  17. çocukluğum geliyor aklıma sular kesilince... 1 hafta sular olmazdı. ama o zaman kuvetler vardı evlerde.ağzına kadar doldurulurdu.

    YanıtlaSil