.

.
.

20 Eylül 2011 Salı

MERAK EDENLER İÇİN

Bugün daha iyiyim. En azından mideyi toparladım, üşütme halini ise ter atarak gidermeye çalışıyorum. Dün yorum bırakan adsız izleyicimin önerisine uyup yoğurt çorbasını da pişirdim ve içtim fotoğrafta görüldüğü üzere, zaten kendisi hastalık hallerimin bir nolu ilacıdır ama dün onu ocağa koyacak halim bile yoktu. Bu arada galetanın da hakkını yemeyelim, yavandı ama  perişan haldeki midemi düzelttiği kesin.

Övünmek gibi olmasın bu da yeni ajandam:) Snoopy aşkımı bilen herkes bu konuda yarış halinde sağolsunlar, ben de şımarmış durumdayım görüldüğü  üzere, egom tavan yaptı:) Bu ajanda kızımdan, kalemi biliyorsunuz sanırım sevgili Serrose'nin armağanı (yanında arkadaşları da vardı tabii ki). 2012'ye sevimli bir başlangıç olacak. Normalde sokakta gördüğüm her köpek beni korkutsa da (ki köpekleri severim yanlış anlaşılmasın, bu korkunun eminim bilinçaltı bir sebebi var) bu hayali yaratığa bayılıyorum. Keşke çizgi filmleri tekrar yayınlansa TV'lerde. 

Bugün Ankara büyük bir tehlike geçirdi. Yer Ankara'nın en yoğun bölgelerinden biri; onlarca resmi daire, bir ilköğretim okulu, yoğun bir lojman topluluğu, minibüs ve otobüslerin merkez durakları, cafeler, restoranlar, işyerleri, yolboyu parketmiş araçlar. O güzelim ismi ve asırlık çınarlarıyla gölgeli Kumrular Caddesi'ndeki patlama (son açıklamalar bomba olasılığını güçlendiriyor) birkaç cana ve çok sayıda yaralıya sebep oldu, maddi kayıplar da cabası. Sabah mesaisi saatlerine denk gelmemesi büyük şans o zaman felaketin ulaşacağı boyutları düşünmek bile istemiyorum. Herkesin her zaman yolunun düşebileceği bir yer, dilerim daha fazla can kaybı olmasın. Tüm Ankara halkına geçmiş olsun...

31 yorum:

  1. canımmm çokkk geçmiş olsun sana
    ankarada tesadüfi yaşıyoruz gibi geldi bugün bana
    herkesin yolunun geçtiği bir yer çok acı

    YanıtlaSil
  2. Toparlamana sevindim ve takvimini de çok beğendim. Ama şu Ankara meselesi ne fena bir durum.Mavianne'nin dediği gibi şans eseri yaşanıyor sanki.

    YanıtlaSil
  3. Nazar mı değdirdik biz sana?!

    Hasta olduğun ve iyi olduğun postunu da aynı anda okudum. Neyseki daha iyiymişsin. Snoopy sana, sen ona çok yakışıyorsunuz, muzur çocuklar:)) çok çok öptüm seni:)

    YanıtlaSil
  4. Geçmişler olsun efendim...Yoğurt çorbası benim en kötü olduğum anlarda ve canımın hiç bir şey istemediği anlarda tek canmın istediğidir...
    Tarhana ise anne çorbasıdır...anne kokulu çorba...Kişi anneanne bile olsa yine de annesinin çorbasının tadını özlüyor...Dün kuş olup uçup gelesim geldi bir tabak sıcacık çorba ile eski vatan Ankaraya...Yapamasam da gönül kuşu oralarda...Sayfanızı sıkça ziyaret ediyorum keyif gerçekten leylak kokulu blogunuza gelmek...Bilgilendiren düşündüren hoş yazılarınızı okumak...
    Bugün bombayı duyunca yine yüreklerimize acı çötü geçmişler olsun...Evlatlarını tanıdıklarını arayan insanları görünce parça parça oldu yüreklerimiz...
    Bu güzelim ülkemizde kardeşçe yaşamak varken insanca bir avuç siyasinin hırsları uğruna toza dumana katmaları...
    Yinede umutluyum ben...umut ettiği müddetçe yaşarmış insan...
    mutlu umutlu, huzur sevgi dolu günlere...
    yağmur geliyormuş...ortalığın yunma yıkanma zamanı...özledik yağmuru.. pencere önünde dumanı tüten bir bardak çay ve girisiniler ve çayın dumanının penceredeki buğusu...
    sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  5. Hadi kavuşmuşsun sağlığına sevindim. Ankara'daki patlamayı duyunca ve o yeri görünce aklıma ilk gelen sen oldun Leylak ablam geçer oralardan dedim. Facede de görüp konuşunca sevindim ama orada o patlamayı yaşayanlar için üzüldüm açıkçası..

    YanıtlaSil
  6. Size ve tüm Ankara'lılara geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun. Hem üşütme hem de patlama için. Dilerim bu son olsun.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun Leylak'cım, hem sana hem Ankara'ya ...

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Nurşen .Bugün eş dost beni aradı durdu.Sağolsunlar,geziyorum bütün gün sanıyorlar ya,başıma bir iş geldimi diye merak etmişler.Hoş,geçen Anafartalar patlamasından az önce binanın oradaydım.Bugün o olay geldi aklıma .Nedense hiç bir haber kanalı hatırlamadı bile.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun. Ankara'ya da size de.

    YanıtlaSil
  11. Leylak Ablacığım, iyi olmana sevindim dün haberi duyunca elim ayağım döküldü, sürekli gittiğimiz yerler lanet olsun bu insanlara

    YanıtlaSil
  12. snoppy seni iyileştirmeye gelmiş :)) ben o takvime bayıldım.bende istiyorum.sorması ayıp nerden almış kısçen?

    YanıtlaSil
  13. bu arada "gelinim" değil de "kızım" diyen dillerini seveyim senin :))

    YanıtlaSil
  14. Ben o Snoopye ölürüm, bayılırım , yerim... Çocukluğumun en güzel karakteri :) Çok keyifli bir bloğunuz var. Başarılar. Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Kahve Dükkanı,
    Çok teşekkürler. Snoopy seven birine rastlamak ne güzel. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Kara Kitap,
    :)))
    Ajanda Remzi Kitabevi'nden alınmış canikom. Kendine de duvar takvimini almış. Varsa Bursa'da bak tükenmeden. Öptüm seni...

    YanıtlaSil
  17. Sevdacım,
    Haklısın ki hem de nasıl:(

    YanıtlaSil
  18. Parpali,
    Çok teşekkürler canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Tülincim,
    Sağolasın, beni de bugün çok kişi aradı. Ne berbat bir olaydı, bu da Anafartalarda ki de. Kimi ne zaman nerede bulacağı belirsiz, Allah encamımızı hayreylesin ne diyeyim...

    YanıtlaSil
  20. Özlem,
    Sağol canım, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  21. Işın,
    Can-ı gönülden amin diyor teşekkür ediyorum...

    YanıtlaSil
  22. Mavi Balon,
    Canım çok tatlısın, arayıp da hatırımı sorunca çok mutlu ettin beni. Dilerim bir daha böyle şeyler yaşamayalım...

    YanıtlaSil
  23. Adsız arkadaşım,
    Ne güzel şeyler yazmışsınız. Dilerim dedikleriniz gerçekleşir. Sonbahar güzellikleri getirir hem bize, hem ülkeye...

    YanıtlaSil
  24. Zerom,
    Valla tam iyi olamadım, midem berbat ama düzelirim elbet, mevsim geçişinde hep böyle olurum ben. Malum yaşlılık:))Snoopy'm çok şeker ama di mi:))

    YanıtlaSil
  25. Buğdaycım,
    Sana Almanya yolları mı göründü? Haydi bakalım keyifle.
    İyi dileklerine çok teşekkürler, öptüm...

    YanıtlaSil
  26. Maviannem,
    Yalnızca Ankara'da mı? Heryerde tesadüfi yaşanıyor, Allah çocuklarımızı esirgesin ne diyeyim. Kocaman sevgiler gelsin benden sana...

    YanıtlaSil
  27. Yaşlılık mı "peh!" diyorum, başka da bir şey demiyorum! Yani sen benim iki hafta önce İstanbul'da buluştuğum, fıldır fıldır dolaştığım kadından mı bahsediyorsun Leylak Dalım?

    YanıtlaSil
  28. Zerocan,
    Bu moralle bende mide ağrısı falan kalmaz be yav:)) Galiba İstanbul bana farklı bir enerji veriyor, dönünce tısss:)) Yok yok toparlarım, Cuma arp konseriyle sezonu açıyorum, ardından gelsin Antalya, Altın Portakal:))

    YanıtlaSil
  29. sevgili Leylak, dün ki olay çok feciydi, dilerim bir daha olmaz, ne Ankara'da ne başka yerlerde.
    iyi olmana çok sevindim, tekrar geçmiş olsun. bu arada ajandayı ve kalemi güle güle kullan, çok güzeller, azcık da kıskandım:)

    YanıtlaSil
  30. Neslihancım,
    Kalp kalbe karşıymış ben de senin yazını okuyup yorum yazmış kapamıştım ki senin yorumun geldi. Çok teşekkür ediyorum, bir kez daha kutluyorum. sevgiyle...

    YanıtlaSil