.

.
.

10 Mart 2011 Perşembe

DÜN-BUGÜN

TIKLAYINIZ VE 2 FOTOĞRAF ARASINDAKİ FARKI BULUNUZ:)




15 yorum:

  1. Kardan adamın tipi kaymış :):)

    YanıtlaSil
  2. ahh garibimmm burnuda düşmüş kıyamannn :)
    bide son fotodaki araç hiç mi kımıldamamış yerinden o yaws :)

    YanıtlaSil
  3. yağar her yer bembeyaz olur sanki ferahlar hava ve ortam ama bir erimeye başlar en sevimsiz halini alır vıcık vıcık camur olur sevilmez bu halleri değil mi sevgiler ablam :)

    YanıtlaSil
  4. üzerinde bu kadar tepinirseniz olacagi budur:))

    YanıtlaSil
  5. kardan adama çok güldüm:)) bayılıyorum çoktan seçmeli sunuşlarına:)

    YanıtlaSil
  6. alemsin canım ya ama kesinlikle süper bir gözlemcisin:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Fincanı acele kaçırmışsın bakıyorum:))) Karın en sevimsiz hali, hafif eriyip sonra donmuş hali. İyi adam düşürür. Öyle çok düştüm ki Ankara'nın bu hallerinde, resimleri görünce popom sızladı:))

    YanıtlaSil
  8. Karın erimeye başalma halini hiç sevmem zaten.
    Olan kardan adamcığa oldu:))

    YanıtlaSil
  9. garibim kardan adamda burun bile kalmamış:)) benimde mahmutum eridi gitti:(

    YanıtlaSil
  10. Ah ! ah! bana nisbet bu kar fotoları :)Bizim buralara da yalandan yağdı ama buna da şükür ,yağarken bol bol izledim ve dolaştım :)

    YanıtlaSil
  11. Süper resimler , bizde İstanbul da kar geliyor diye afet merkezleri bile oluşturmuştuk ama yine teğet geçti.Sulu sulu yağdı , sağ gösterip sol vurdu...Kar aşkımız seneye kaldı :(

    YanıtlaSil