.

.
.

4 Kasım 2009 Çarşamba

YAĞMURLU BİR GÜNÜ KATLANILIR KILANLAR

Sabah yataktan kalkınca şakırdayan bir gökyüzü, rüzgârla savrulan ağaçlar ve kapkara bulutlar. Klimatik depresyonu atağa kalkan Leylak Dalı'nı ne normale döndürür?

Reçete 1- En sevdiği yazarın, en sevdiği öyküsüyle (Füruzan/Gül Mevsimidir) battaniye altında kedi kıvamına geçmek.

Reçete 2- CD çalarda dönen Refik Talat Bey'in "Mahur Saz Semaisi".

Reçete 3- Bir fincan limonlu çay.

Reçete 4- Çamaşır ipine konmuş ve muhtemelen yokluğumuzda balkonumuzda dünyaya gelmiş bir yavru kumru.

Reçete 5- Ve sonunda pencereden içeriye vuran güneş ışığı.

Bu da bağışıklık yükseltici: Geçen gün kırdığım zeytinlerin kemâle ermiş hali. Tattıramıyorum ama görün istedim.

Işığınız eksik olmasın...

11 yorum:

  1. oyyyy.
    bu reçetelerle adamın sırtı yere gelmez :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir metodoloji :) şu anda sizin taraflar çok kötüymüş diye okudum gazeteden :(

    YanıtlaSil
  3. Hepsini zihnime nakşettim.
    Kuş için bie şey diyemem. Kitap ve müzik harika amma velakin gözüm zeytinlerde kaldı.
    Kendine iyi bak Leylak' cım.
    İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  4. O kadar hastayımki hiçbir reçete kar etmiyor şu aralar bana.Ama gerçekten de güzel reçeteler.

    YanıtlaSil
  5. bu yağmur hepmi yağsa ne ? :))
    ba-yıl-dıımm....
    kumruya ÖPÜCÜKLER.....

    YanıtlaSil
  6. Zeytinler emeğine değmiş gibi duruyorlar. Eminim tadı da öyledir.
    :))

    YanıtlaSil
  7. ne güzel annatmışsınız.okuyunca birden mutlu oldum.zeytinler çok leziz görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Arkadaş'ım,
    *İlk fotoğrafına izninle ''HUZUR KÖŞESİ''demek istiyorum.Mahur eşliğinde sayfanın aşağılarına inerken; çaya,yavru kumruya,yalancı güneşe ve el emeği zeytinlerine bakarken, gülümsediğimi fark ettim.Boncuksuz Leylâk farkı.:-)))
    *Bir tek yazının başlığına itirazım var.Güzelim yağmura katlanmak niye? Hem,son zamanlarda malum, yurdumuzda bolca el yıkanıyor.Susuzluk kapıda.
    Bu da benden:
    http://www.facebook.com/video/video.php?v=100699866621852&ref=mf

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Leylak dali,
    katlanilan hep böyle olsa keske:)Tam bir keyif olmus sonucu.

    Zeytinlerin tadina da bakmis kadar olduk öylesine canli duruyorlar

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Off yaa hepsi şahane.
    Emeğine sağlık ne hoş görünyor zeytinler.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil