.

.
.

24 Eylül 2012 Pazartesi

K


Dün geceyarısı yapılıp kahvaltıda yenen şahane mürdüm eriği reçeli, çorap ve hırkalı serin sabah, kahve güzelliği, Brenda Mac Crimmon'dan "Kulak Misafiri" ezgileri, bitirilen "Bir Dönem İki Kadın", başlanan "Kaybın Türküsü/Kiran Desai", kardinal üzümü, 555 listesinden Kim Ki Duk filmi "Boş Ev", kapıya gelen nerden çıktığı, ne istediği belirsiz kalaycı ve Gülten Akın'dan "Kış Yolculuğu" şiiriyle başlayan bol "K"lı hafta...

"Karlı bir bahçede apansız karşıma çıkan
Adını bilmediğim o fırtına mavisi çiçek
Eğilsem baksam yeniden görünecek

Bozkıra uzanmış sereserpe
Gökyüzü maviliğinde
Dünya, onunla ben, ikimiz
Çok genciz daha çok genciz
Okul kaçağı tadında
Gülümsememiz

Dönüş mü hayal mi yaşlandık mı
Aramızda o fırtına mavisi çiçek
Onunla ben dünya ikimiz
Gider döneriz"

18 yorum:

  1. Görseli görünce aklıma: Dalda üzüm sarhoş ben tarumar, dizeleri geldi.

    YanıtlaSil
  2. ÇoK sağlıKlı, peK şen bir hafta diliyorum :)

    Daim muhabbetle.


    (555'i geçen gün sizden duydum, baktım. İzlenmişler elensin bakalım bahtımıza neler çıkacak:) Teşekkürler vesile oldunuz)

    YanıtlaSil
  3. Ahh çok güzel başlamış Leylak dalı haftanız, böyle de güzel geçsin inşallah, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. oy ben bu K lı etkinliğe bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. Mürdüm eriğinde pişti olmuşuz:)

    YanıtlaSil
  6. Haftamız güzel başladı, güzel de geçsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  7. En güzelinden başlamış haftanız, böyle sürsün inş: )

    Keyifle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Boş Ev beni etkileyen filmlerden biridir ayrıca müziği de unutamadığım...
    Bu kitabı ilk çıktığı zamanlardan biliyorum ama fazla konuşulmuştu ben de uzak durmuştum, senin yorumunu merakla bekliyorum Leylağım:)
    Üzümler de ne hoş foto vermiş, şeffaf şeffaf...

    YanıtlaSil
  9. Boş ev çok fena vurmuştu.

    YanıtlaSil
  10. güzel bir hafta başlangıcı olmuş devamı böyle gelsin. sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Yüreğimin İklimi,
    Çok teşekkürler, hepimiz için...


    yeliz,
    Sorma, beni de vurdu.


    Baykuşum,
    Cidden çok güzelmiş izlemekte gecikmişim, müzik şahane, film daha şahane. Kim Ki-Duk biliyor bu işi, son filmi festivale geliyormuş Antalya'ya umarım denk düşürürüm.
    Sevgiler...


    Anne mahsustan,
    Çok teşekkür eder, sevgiler yollarım...


    Zeynep,
    Amin diyorum:))


    incecikten,
    Aaa sizde mi yaptınız, ne güzel. Benimki bitmek üzere, sanırım yeniden yapacağım, tadı bir yana rengi şahane:)


    Lalem,
    Birgün L'lisini de yapalım, ne dersin:))


    Nazlı,
    Hepimizin canım, Alya'ya öpücük...


    Sessiz ve Sonsuz,
    Bilmukabele:) Ben şimdilik çok düzgün bir programla her gün bir film yapıyorum, umarım böyle gider:))


    Leyla,
    Biraz hüzünlü olsa da güzel bir dizeymiş...



    Buğday,
    Sağol bebem:))


    Neslihan,
    Aynen öyleymiş:)


    Bir Kadın,
    Artık ben de seveceğim:))

    YanıtlaSil
  12. Kaybın Türküsü ile kolaylıklar dilerim. Çok hevesle elime almıştım, The Man Booker ödüllü kitaplar genelde iyi olur diye... Lakin beni çok yormuştu dili. Sonra anladım sorunun ne olduğunu. Yazar hintli, anadili Hintçe ama İngilizce yazıyor. Yani kalemden çıkan bir çeviriden geçerek çıkıyor, sonra biz de İngilizce'den Türkçe'ye çeviriyi okuyoruz. Zorladım ama sonunda bırakmıştım. Umarım seninki keyifli bir okuma olur.
    (Bunca yoruma artık nasıl olacaksa :)

    YanıtlaSil
  13. k lı haftanın güzel geçmesini diliyorum
    öptüm seni becerikli leylak

    YanıtlaSil
  14. Maviannem,
    Sağol canım, ben de seni öpüyorum...

    YanıtlaSil
  15. Selgin,
    Sömürge öykülerini çok severim esasen ama ne yalan söyleyim dili bana da tuhaf geldi, tercüme senin dediğin gibi, bakalım henüz 120 sayfa okudum, devamı nasıl gelecek.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil