.

.
.

28 Mayıs 2013 Salı

SERGİLER GEZMEKLE BİTMEZ

Hazır Ankara'ya gelmişiz, sergi gezmeye başlamışız, eh eksik bırakmamak lazım değil mi? Bugün ilk olarak hem bir sergi gezdim, hem de çoğunuzun tanıdığı bir dostla, Mavianne ile buluştum. Onun da bir fotoğrafı ile yer aldığı Trabzon Vakfı Fotoğrafçılık Kulübü'nün sergisini birlikte gezdik.




Mavianne'nin sergide yer alan fotoğrafı





Ve sergide yer alan birkaç başka fotoğraf, sahiplerinin affına sığınarak, isimlerini okuyamadım çünkü...


Lalem, bunu da senin için eklemeden duramadım

Sergiyi gezip Mavianne'yle vedalaştıktan sonra bir başka sergiye, Behiç Ak'ın "Yazmaya Çizmeye Devam" sergisine gittim, karikatürler hayli düşündürücüydü, birkaç örnek aşağıda:





Tıklayın ki büyüsünler.  Yeni sergilerde görüşmek üzere...

4 yorum:

  1. behiç ak'ı çok severim, çok güzeldi bu karikatürler de. mavianne'nin fotoğrafını da çok sevdim, içim açıldı.. güzel çarşambalar :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Leylakdalı, Mavianne ile İmza:Karın kitabının lansmanında tanıştım.
    Tanımış olmaktan da büyük mutluluk duydum...
    Cuma günü ben de gideceğim sergisine.
    Sergide biraraya geldiğinizi duyunca, keşke ben de sizinle aynı güne denk getirseydim dedim:) Üzüldüm:)

    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  3. leylağım onur verdin çok sevindim
    senin gibi güzel kültürlü ve aydın bir Türk kadını ve öğretmeni tanımaktan dolayı çok mutluyum
    sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum sana

    YanıtlaSil
  4. internet aşkları çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil