.

.
.

24 Nisan 2015 Cuma

FİLM MEYDAN OKUMASI 5

Çok yorgunum çok, içinde bir sürü şey, bir sürü koşuşturma olan bir gündü, ancak bilgisayar başına oturabildim ve yorgunluktan düşünme kabiliyetim dumura uğradığı için 5. soruya ilk aklıma gelen cevabı yapıştırıyorum, pişman değilim :)

5- En sevdiğiniz drama filmi hangisi?


Yönetmenliğini Roberto Benigni'nin yaptığı, başrollerini Roberto Benigni ve Nicoletta Braschi'nin oynadığı İtalyan yapımı "Hayat Güzeldir", en sevdiğim değil belki ama sevdiğim filmler deyince ilk aklıma gelenlerden biri. İlk yarısındaki tatavaya bakıp "bu ne biçim film" derken ikinci yarıda koltuğa mıhlanıp kalmıştım. 1999 yılında "En İyi Yabancı Film Oscarı"nı da kapan film benim de unutamadıklarım arasına girdi...


2 yorum:

  1. Merhabalar :) Meydan Okumada rastlayıp geldim blogunuza. Bu ne mükemmel bir filmdir. Çok başarılı ve dozunda işlenmiş bence. Hem komedi, hem dram olması bakımından, özellikle beğenmiştim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunu yeni gördüm ve çok beğendim. hemen takibe alıyorum :)
    Bana da beklerim > RoketOsman

    YanıtlaSil