.

.
.

19 Ekim 2017 Perşembe

SERGİLERDEN

"Belki şehre bir film gelir
Bir güzel orman olur yazılarda
İklim değişir, Akdeniz olur
Gülümse..."

Şehre film değil filmler haftaya gelecek, bu hafta sergi geldi. Biz de Ankara'dan gelen arkadaşımla gezdik sergiyi. İklim zaten Akdeniz'di ve gülümsemek için her şey mevcuttu.  Haydi birlikte gezelim, siz de gülümseyin:

Serginin adı "Elinde Işık Parçaları/Türk Resminin Paris Macerası". Abidin Dino, Fikret Mualla, Avni Arbaş, Nejad Devrim, Mübin Orhon, Selim Turan ve Ahmet Bitran'ın resimleri sergilenmekte idi ATSO Kültür Sanat'ta.


 

 Avni Arbaş


 

Abidin Dino


Fikret Mualla


Nejad Devrim


Mübin Orhon


Hakkı Anlı


Albert Bitran


Selim Turan

Sergiyi gezip kafeteryasında kahvelerimizi de içtikten sonra Kaleiçi'ne inmeye karar verdik, ben de aylardır inmemiştim, özlemişim. Hava bildiğin yazdı, asansörle indik ve sonra Mermerli'ye oturup güzel bir sohbet yaptık aşağıdaki manzaralara bakarak:



Ne diyeyim, en kötü günümüz böyle olsun...

3 yorum:

  1. en çok ikinci resmi beğendim. bu durumda ben ne tür resimlerden hoşlanıyor oluyorum? bebeye bi yardım edelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen de benim gibi soyut resimden pek hoşlanmıyorsun. Ben soyutlara renk güzelliği için bakıyorum, yoksa ressamın ne düşünüp de onları çizdiğine pek kafa yormuyorum. Resim dediğin bakınca anlaşılmalı di mi :)

      Sil