.

.
.

29 Mayıs 2017 Pazartesi

SERGİLERDEN (BEDRİ RAHMİ)

Ankara'ya yazı (ne yazı yahu, bahar bile gelemedi neredeyse) getiremedik hala ama etkinliklere tam gaz devam ediyoruz. Hafta sonu Cermodern'deki "Bedri Rahmi" sergisine gittik, pek de iyi ettik. Sizi de unutmadık tabii ki sevgili takipçilerim, fotoğrafa boğulmaya hazır mısınız? Sergide Bedri Rahmi'nin resimlerinin yanı sıra bazı özel eşyaları da sergileniyor:


Bedri Rahmi'nin "Karadutu, çatalkarası, çingenesi" Mari Gerekmezyan'ın yonttuğu büstü


Çini tabaklar


Sanatçının kullandığı fırça ve paletler


Mavi Yolculuk anıları


"Yalnızlığın kadarsın/Yalnızlığın mis kokmalı"


Acaba hangisini düşünüyorken ısıtıyordu o çakıl taşını, Mari'yi mi? Eren'i mi?


Baskılı mektup zarfları, biri benim olsaydı keşke...





Ev cini imiş bu :)







 Yansı-Yorum




Yeni sergilere...

4 yorum:

  1. Büyük ustanın güzel eserleri.:) Bizlere bu güzellikleri sunduğunuz için teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım. iyi ki bizlerle de paylaştın
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem,çok teşekkürler gitmiş gibi oldum...Çok istedim bir türlü gidemedim İzmir'dekine ,aklım kalmştı...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel.
    Zarflara bayıldım.

    YanıtlaSil