.

.
.

23 Ocak 2017 Pazartesi

ÇELINÇ 7

Çelınçda bir haftayı devirirken bugünün sorusu şöyle efendim:

-Eğer bir hayvan olsaydın hangisi olurdun?

Elbette ki şu:


Avustralya'da bir koala olur, günde 20 saat uyur, geri kalan 4 saatte de okaliptus yaprağı çiğnerdim. Oh, gam yok, kasavet yok, geçim derdi yok, çorçocuk TEOG'a mı girmiş, LYS'yi kazanmış mı, KPSS sonuçları ne olmuş, evsahibi kiraya zam yapmış mı, arabanın vergisi ödenmiş mi, bana ne yahu. Yerim yaprağımı, uyurum uykumu, her daim fit kalırım. Haa çok mu canım sıkıldı, atlar Sydney'e giderim, opera binasında artık Carmen mi olur, Saraydan Kız Kaçırma mı olur, Rigoletto mu olur, bir opera seyreder dönerim sıcak yatağıma, misss. Ayrıca şu şirinliğe bir bakın yav, sevmeyenin sevesi gelecek :)

Bir arkadaşımın oğlu vardı, 4-5 yaşlarındayken "Büyüyünce ne olacaksın?" diye sordular mı şöyle cevap verirdi: "Belki bir öğyetmen olurum, öğyetmen olamazsam müyendis olurum, müyendis olamazsan dottor olurum, dottor da olamazsam babamın işini tutarım". Babası avukattı bu arada :) Ben de belki bir koala olurum, koala olamazsam panda olurum, panda da olamazsam parkta yürüyüş yaparım dünkü gibi:




Koala dinginliğinde geçsin gününüz...

6 yorum:

  1. Koala çok iyi bir seçim ben kendiminkileri seçtim seçmesem düşünürdüm koalayı da 😂 Fotoğraflar da çok güzelmiş ☺

    YanıtlaSil
  2. Ben de zaman zaman bir koalayla evli olmaktan şikayet ediyorum...Ben Road Runner'lığı tercih ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha hay sen çok yaşa Nurşen Abla, yakalayacağım ben bu çelıncı bi yerinden :)

    YanıtlaSil
  4. Benim olmayı düşündüğüm hayvan da koaladan farklı değil :)

    YanıtlaSil
  5. harikaymış koala olmak :)))

    YanıtlaSil
  6. ♡♡♡
    Atalet

    YanıtlaSil